انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

هفته نهم لیگ دسته اول آزادگان کشور در حالی امروز در اردبیل برگزار شد که تیم شهرداری اردبیل پنجمین باختش را در خانه تجربه کرد.

خبرگزاری فارس: پنجمین باخت شهرداری در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این بازی که عصر امروز و در هوای سرد پاییزی و در ورزشگاه تختی اردبیل با تشویق هواداران تیم شهرداری برگزار شد، تیم شهرداری برای چندمین هفته پی در پی باخت را در خانه تجربه کرد تا تیم قعرنشین پارسه نیز از تیم شهرداری سه امتیاز با ارزش بگیرد.

تیم شهرداری اردبیل که در هفته‌های اخیر به چهار تیم باخته و دو تساوی به دست آورده بعد از روزهای اوج هفته‌های اول لیگ آزادگان شیب تند سقوط را در پیش گرفته به طوری که امروز در ورزشگاه تختی با یک گل از حریف پایتخت‌نشین خود پارسه شکست تلخی را پذیرفت تا در هفته نهم از جایگاه دوازدهمی خود نیز به پایین‌تر سقوط کند و پارسه از قعر جدول لیگ یک با کسب این سه امتیاز حساس، خود را به هشت امتیاز برساند تا هم امتیاز شهرداری اردبیل شود.

در این بازی که تماشاگران زیادی نیز از مسابقه استقبال کرده بودند به رغم پشتیبانی هواداران تیم شهرداری اردبیل در همان دقیقه شانزدهم نیمه اول از پارسه گلی را توسط سعید مرادی دریافت کرد تا به رغم حملات متعدد روی دروازه حریف نتواند از بازی خانگی خود امتیاز گرفته و تیم پارسه را ببرد.

در این بازی طرفداران تیم دو دسته شده بودند که دسته اول شعار «ربیعی حیا کن، شهرداری را رها کن» سر داده و در طرف دیگر تماشاگران از سرمربی جوان تیم شهرداری اردبیل که در موفقیت این تیم تلاشی چشمگیر داشته، حمایت کردند.

تیم شهرداری با از دست دادن این سه امتیاز حساس باید منتظر بماند تا نتایج دیگر بازی‌ها مشخص شده و رده پایین این تیم معلوم شود.

تیم فوتبال شهرداری اردبیل در هفته دهم 20 مهر ماه میهمان ماشین‌سازی تبریز است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۳
انتخاب اردبیل

ورزشی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی