انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


تیم نونهالان شهرداری اردبیل.jpg

اردبیل – تیم فوتبال نونهالان شهرداری اردبیل در هفته هشتم لیگ برتر کشور با برتری مقابل رقیب همنام خود یعنی شهرداری تبریز در آستانه صعود به مرحله نهایی این رقابت‌ها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگا مهر، در این بازی که ظهر شنبه در استادیوم علی دایی اردبیل برگزار شد، تیم نونهالان شهرداری اردبیل توانست با بازی برتر حریف خود را به سه گل شکست داده و به پیشتازی خود در صدر جدول ادامه دهد.

رضا حضوری، امیرحسین وهاب زاده، امیرحسین امن زاده، آرین عباسی، فرید خلیلی، حمیدرضا مجتهدی نیا، سهیل محسن زاده (محمدحسین علیپور)، امیررضا شاه حسینی، سهند رحمانی (احسان عسگری)، مهدی صابر و صدرا ذاکر (آرین صدیقی) نفرات محمد اخوان سرمربی تیم نونهالان شهرداری اردبیل برای این دیدار بود.

در این دیدار حساس شاگردان اخوان همچون بازی های گذشته پرفروغ ظاهر شدند و توانستند با برتری در هر دو نیمه سه گل به حریف خود بزنند و به برد خانگی دست یابند تا از دو رقیب تعقیب خود یعنی دبیری تبریز و نود ارومیه که روز گذشته در مقابل حریفان خود به برتری رسیده بودند، عقب نمانند.

در این بازی تیم شهرداری اردبیل دو گل در نیمه اول و توسط امیرحسین وهاب زاده در دقیقه ۲۰ و فرید خلیلی در دقیقه ۳۸ به ثمر برسانند، اما این پایان کار نبود و با وجود خلق موقعیت های زیاد در نیمه دوم، این تیم در دقیقه ۴۱ توسط آرین صدیقی یار تعویضی به گل سوم دست یافت. (بازی نونهالان در دو وقت ۴۰ دقیقه برگزار می شود.)

تیم نونهالان شهرداری اردبیل در این بازی دو گل نیز از حریف خود دریافت کرد، اولین گل تیم شهرداری تبریز در نیمه اول و از روی نقطه پنالتی زده شد و گل دوم این تیم نیز با شوت از راه دور به دست آمد.

با این برد تیم شهرداری اردبیل با ۱۹ امتیاز از مجموع هشت بازی به تنهایی در صدر جدول به پیشتازی خود ادامه می دهد و در آستانه صعود به مرحله نهایی این رقابت ها قرار گرفته است. این تیم با یک تساوی از دو بازی باقی ماده می تواند صعود خود را مسجل کند.

در این گروه و پس از تیم شهرداری اردبیل تیم های دبیری تبریز و نود ارومیه نیز با ۱۶ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند. تیم های ذوب آهن اردبیل و شهرداری تبریز نیز با هفت امتیاز و تیم شهرداری همدان با چهار امتیاز در رده های بعدی قرار گرفته اند.

تیم نونهالان شهرداری اردبیل در هفته نهم این رقابت ها هفته آینده در بازی خانگی برابر تیم شهرداری همدان قعرنشین این گروه بازی خواهد کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی