انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


تیم خلخال دشت
خلخال – تیم فوتبال خلخال دشت اردبیل در بازی معوقه لیگ دسته دوم فوتبال کشور با سه گل حریف خود تیم پیام نوین مشهد را شکست داد.

به گزارش خبرنگار مهر، در این دیدار که عصر دوشنبه در ورزشگاه تختی شهر خلخال برگزار شد، تیم خلخال دشت اردبیل توانست در بازی زیبا و تهاجمی تیم مشهدی را با سه گل بدرقه کند.

این دیدار که در زمین برفی توام با هوای سرد و بارش مقطعی برف جریان داشت در نیمه دوم به مراتب زیباتر و جذاب تر شد تا اندک تماشاگران خلخالی از دیدن این بازی و پیروزی تیم خود به وجد بیایند.

تیم خلخال که با توجه به شرایط جدول به برد در این بازی معوقه نیاز داشت، در این دیدار هجومی ظاهر شد و از همان دقایق ابتدایی حریف قدر خود را تحت فشار قرار داد، اما حملات این تیم تا دقیقه ۴۰ بی ثمر بود و بازی به نفع تیم میهمان ادامه داشت.

اما در دقیقه ۴۰ این بازی قفل دروازه تیم پیام نوین مشهد شکسته شد و فرشاد عرفانی توانست در یک کار تیمی و فردی اولین گل این دیدار را به زیبایی به ثمر برساند تا از فشار روانی بازیکنان تیم خلخال دشت اردبیل کاسته شود.

این گل پایانی برای نیمه اول بود تا دو تیم در نیمه دوم کار خود را دنبال کنند، در نیمه دوم تیم مشهدی برای جبران گل خورده وارد زمین شد تا حداقل یک امتیاز بازی را از آن خود کند، اما این تیم خلخال بود که بهتر و روان تر از نیمه اول به توپ ضربه زد.

با این وجود جنگ میانه میدان بخوبی نشان می داد که هر دو تیم برای گرفتن امتیازات بازی حاضر به عقب نشینی نیستند اما در این بین و با وجود مقاومت خوب بازیکنان پیام نوین این تیم خلخال دشت بود که قدرت به حریف دیکته کرد.

در این نیمه بازی خوب بازیکنان تیم خلخال دشت تداوم یافت و این تیم با وجود خلق موقعیت های زیاد تا دقیقه ۸۳ نتوانست گل های زده خود را دو برابر کند. اما در این لحظه فرشاد عرفانی بار دیگر قفل دروازه تیم پیام نوین را باز کرد تا اندوخته های خود و تیم اش را دو برابر کند.

این پایان کار نبود چراکه حملات چشم بسته بازیکنان مشهدی که چیزی برای از دست دادن نداشتند، چندین فرصت خوب گلزنی را در اختیار مهاجمان تیم خلخال دشت قرار داد که از دست رفت، اما یکی از این فرصت ها در دقیقه ۹۰ از سوی رسول بهرامی به گل تبدیل شد تا شکست سنگینی برای تیم مشهد رقم بخورد.

با این برد تیم خلخال دشت اردبیل از مجموع ۱۴ بازی خود صاحب ۲۰ امتیاز شد و از رده ششم جدول به رده پنجم جدول صعود کرد. این تیم امیدوار به صعود به مرحله بعدی لیگ دسته دوم کشور است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی