فوتبال

ساوالان خبر: علی نظری شیخ‌ احمد در حاشیه بازی تیم خلخال دشت با تبریک برد شیرین امروز تیم خلخال دشت به مردم خلخال خصوصا جوانان این شهر گفت: خلخال دشت در خلخال می‌ماند.

وی با تشکر از مالک، مدیران و سرمایه‌گذاران این تیم گفت: خلخال دشت مایه غرور و سربلندی مردم و جوانان این شهرستان است و ما از هیچ کمکی برای حمایت و پشتیبانی این تیم دریغ نخواهم کرد.

فرماندار خلخال انتقال تیم خلخال دشت از شهر خلخال را شایعه عنوان کرد و گفت:  صاحب و مدیران این تیم خلخال دشت را مال خلخال می‌دانند و هرگز حاضر نمی‌شوند جوانان خلخال را ناامید کنند.

نظری شیخ‌احمد گفت: ما تمام امکانات ورزشی شهر خلخال را در اختیار این تیم گذاشتیم و علیرغم مشکلات فراوان زمین بازی را امروز برای بازی این تیم آماده کردیم.

وی با تشکر از هیئت فوتبال استان  و مدیر عامل تیم خلخال دشت، افزود: عده‌ای دوست داشتند که این بازی در جای دیگری برگزار شود اما ما با همه مشکلات اجازه ندادیم و بازی در خلخال برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل  هم در این مورد گفت: واگذاری باشگاه فوتبال خلخال دشت به شهرستان اردبیل منتفی شده و خلخال دشت در خلخال به فعالیت ورزشی خود ادامه می‌دهد.

ایوب بهتاج نیز ظهار داشت: صحبت‌هایی مبنی بر واگذاری باشگاه ورزشی فوتبال خلخال دشت به اردبیل بود که این امر منتفی شده و باشگاه خلخال دشت در شهرستان خلخال به کار خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال خلخال دشت طرفداران بسیار زیادی را در شهرستان خلخال دارد، افزود: فعالیت این تیم در خلخال حق مردم فوتبال دوست خلخال بوده و هرگونه واگذاری این تیم به استان اردبیل شایعه است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل بیان کرد: یکی از مشکلات اساسی تیم فوتبال خلخال دشت نداشتن زمین مناسب برای تمرین بود که با تمهیدات انجام شده این مشکلات برطرف شده و خلخال دشت یکی از تیم‌های برتر فوتبال استان اردبیل محسوب می‌شود.

بهتاج حضور تیم فوتبال خلخال دشت در فوتبال کشور را بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: با حمایت‌های همه‌جانبه از این تیم می‌توان در آینده‌ای نزدیک شاهد حضور آن در لیگ جام آزادگان اردبیل بود.