انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

توسعه منطقه آزاد تجاری مغایر با شعار سال نیست

چهارشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۰۳ ب.ظ

اردبیل- ایرنا-نماینده مردم اردبیل،نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه و راه اندازی منطقه آزاد تجاری و صنعتی سبب سرمایه گذاری کلان شده و برخلاف مخالفت برخی نمایندگان مغایر با شعار سال حمایت از کالای ایرانی نیست .

محمد فیضی روز چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برخلاف اظهار نظرهای غیر کارشناسی در باره توسعه منطقه آزاد تجاری می توان احداث و راه اندازی مناطق آزاد تجاری و صنعتی را در کشوربا هدف سرمایه گذاری بخش خصوصی و اشتغالزایی توسعه داد .
وی اظهار کرد: نمایندگان مجلس با تبعیت از رهنمودهای مقام رهبری در تحقق شعار سال اهداف خود را باید در توسعه منطقه ازاد تجاری و صنعتی در استان ها متمرکز کنند تا ضمن اشتغالزایی و تولید شاهد افزایش صادرات کالا به کشورهای همسایه باشیم .
وی ادامه داد: لایحه مناطق آزاد تجاری و صنعتی و ویژه اقتصادی در کمیسیون اقتصادی مجلس در حال بررسی است و بزودی در صحن علنی مجلس برای تصویب نهایی مطرح می شود .
وی افزود: برای تحقق مطالبات و خواسته های مردم ضرروی است نمایندگان مجلس با همدلی و تعامل در تصویب نهایی این لایحه اهتمام جدی داشته باشند .
نماینده اردبیل در مجلس با اشاره به افزایش اعتبارات راه آهن اردبیل - میانه گفت: دولت مصمم است طرح راه آهن اردبیل -میانه تا سه سال آینده به اتمام برساند .
فیضی درباره احداث راه آهن اردبیل - پارس آباد گفت: در بودجه سال 97 افزایش اعتبار شبکه راه آهن اردبیل – پارس آباد مغان در پیوست بودجه و در جدول شماره 20 قید شده که اتصال اردبیل را به شبکه ریلی توجیه می کند .
وی با اشاره به اختصاص 400 میلیارد ریال اعتبار برای احداث پتروشیمی اردبیل گفت : در این باره رایزنی های لازم انجام شده و امیدوارم با پیگیری جدی از سوی مسئولان استانی و نمایندگان نتیجه بخش شود.
طرح منطقه ازاد تجاری و صنعتی ،راه آهن اردبیل و پتروشیمی از طرح های اساسی استان اردبیل به شمار می رود .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۹
انتخاب اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی