انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: اصل بی‌طرفی را تمام مجریان و عوامل انتخابات خبرگان و مجلس در اردبیل رعایت می‌کنند.

خبرگزاری فارس: تمام مجریان اصل بی‌طرفی در انتخابات را رعایت می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، طاهر شریفی عصر امروز در سیزدهمین نشست مشترک فرمانداران و بخشداران با مسئولان ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار کرد: انتخابات در نظام اسلامی ما یک برکت ممتاز و بی‌نظیر است که همه از نتایج و ثمرات آن در این 36 سال بهره‌مند شده و میدان انتخابات اسباب قدرت‌نمایی نظام اسلامی ما شده است.

وی با بیان اینکه مجریان انتخابات اصل بی‌طرفی را رعایت کرده و تلاششان بر این است تا بدون دخالت‌ها در عرصه تبلیغات و عمل و اجرا خودشان را از هرگونه اتهام‌زنی و نسبت دادن به کاندیدای خاص بر حذر کنند، تصریح کرد: برای ما اصل رعایت قانون انتخابات است و به هیچ وجه مجریان در فرآیند مختلف تبلیغات ورود پیدا نمی‌کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل، این استان را یکی از استان‌های کم حاشیه در عرصه انتخابات اعلام کرد و گفت: انتخابات میدان شور و نشاط سیاسی است و رایزنی‌های مختلف برای تبلیغات مطلوب‌تر و شایسته‌تر است و قطعاً در این فضا باید سعی شود تا بهترین ظرفیت برای مشارکت بالای مردم فراهم آید.

شریفی افزود: در انتخابات پیش رو آنچه که بسیار مهم و اساسی به نظر می‌رسد زمینه‌سازی برای حضور بالای مردم به عنوان یک پشتوانه عظیم جامعه اسلامی ماست که همه باید در این راستا تلاشی جدی داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در کشور ما بالاترین حاکمیت دموکراسی را در قالب انتخابات آزاد همراه با مشارکت بالای مردم شاهد هستیم و قطعاً در این فرآیند پیروزی نهایی نیز نصیب مردم می‌شود.

شریفی اضافه کرد: ما براساس تقویم انتخابات و روزشماری که تعیین شده، کارها را به پیش می‌بریم و در چارچوب مقررات سعی می‌کنیم فضای رقابتی سالم برای کاندیداها و انتخاب شایسته برای مردم به وجود آید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی