انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

تلاش "ندا" برای تشکیل مجلسی همسو با دولت

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۱ ب.ظ
"حسن یونسی" سخنگوی حزب ندای ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، در تشریح آخرین تحرکات انتخاباتی تشکل متبوعش اظهار داشت: تقریبا در تمام استان‌ها، شوراهای مرکزی حزب ندا طبق آیین‌نامه‌ و اساس‌نامه‌های تصویب شده، فعال شده‌اند و این روند در حال تکمیل است.

وی درخصوص نوع تعامل حزب ندا با دیگر تشکل‌های اصلاح‌طلب گفت: سیاست‌های انتخاباتی حزب ندا در شورای سیاست‌گذاری در حال تدوین است، بخشی از این سیاست‌ها تصویب شده که در صورت تکمیل اسناد، قابلیت انتشار نیز خواهند داشت.

یونسی همچنین درباره رویکرد حزب ندا به سرلیستی اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس دهم خاطرنشان کرد: فعلا طرح چنین مسائلی زود است و جزء حواشی محسوب می‌شود، آنچه که مهم است اینکه ما باید برای تشکیل یک مجلس قوی و کارآمد تلاش کنیم.  

وی در پایان با بیان اینکه در پی آن هستیم که جریان اصلاح‌طلب میانه‌رو و اعتدالگرای نزدیک به دولت با یکدیگر هماهنگ باشند، خاطرنشان کرد: تشکیل مجلسی هم‌‌سو با دولت جزء اولویت‌های ما به حساب می‌آید.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی