فرمانداری

ساوالان خبر: در حالی از امروز فرماندار نیر در پارس‌آباد کار خود را آغاز کرد که بر اساس تغییر و تحولاتی که در فرمانداری نیر و پارس‌آباد انجام شد بعد از ماه‌ها حرف و حدیث اکبر صمدی به عنوان فرماندار جدید پارس‌آباد معرفی و  سرانجام در پارس‌آباد مستقر شد تا در آستانه انتخابات مجلس به عنوان فرماندار حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار عهده‌دار این مسئولیت شود.

از سوی دیگر مهدی احمدی فرماندار متحرک استان اردبیل که پیش از این در خلخال و پارس‌‌آباد فرماندار بوده این بار قصد حضور در نیر را دارد تا به مارکوپولوی فرمانداران استان اردبیل معروف شود.

البته گفته می‌شود این تغییرات بنا به تاکید وزارت کشور و تاکید مسئولان انتخاباتی برای تغییر فرماندار پارس‌آباد به دلیل برخی شبهات انتخاباتی انجام شده اما این تغییرات در آستانه انتخابات تعجب‌برانگیز است و مسئولان استان اردبیل باید در این زمینه پاسخگوی شفاف به سئوالات و ابهامات مردم باشند.

اکبر صمدی که سابقه فرمانداری در گرمی را در دولت نهم و نیر را در دولت یازدهم دارد کار خود را در فرمانداری پارس‌‌آباد آغاز کرده و به نظر می‌رسد کار سختی را در دو هفته باقی‌مانده به انتخابات مجلس در سر و سامان دادن به وضعیت انتخاباتی در این حوزه انتخابیه داشته باشد.

به گزارش فارس،قرار است آیین معارفه فرمانداران جدید طی روزهای آینده برگزار شود.