انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: با تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به جرایم انتخابات تمام تحرکات انتخاباتی را تا هفتم اسفندماه رصد کرده و اجازه نمی‌دهیم تا بی‌قانونی به وجود آید.

خبرگزاری فارس: تخلفات انتخاباتی را تا هفتم اسفندماه به دقت رصد می‌کنیم
 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید ناصر عتباتی عصر امروز در نشست اعضای هیئت بازرسی انتخابات استان اردبیل اظهار کرد: تمام تحرکات مسئولان برگزاری انتخابات و همچنین کاندیداها، طرفداران و هواخواهانشان را در آستانه انتخابات مجلس و خبرگان رهبری رصد کرده و اجازه نمی‌دهیم تخلف عده‌ای زمینه شکل‌گیری حرکت‌های غیرقانونی را فراهم آورد.

وی تصریح کرد: نه تنها با تخلفات مرتبط با انتخابات برخوردی جدی می‌کنیم بلکه تلاشمان بر این است تا در عرصه انتخابات در کنار حفظ تمامی اصول و قواعد، زمینه و بستر شکل‌گیری یک فضای مناسب برای مشارکت آحاد مردم فراهم آید.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: با تشکیل شعبه رسیدگی به جرایم انتخاباتی در اردبیل و سایر شهرستان‌ها دادگستری تلاشش بر این است تا در وهله اول با پیشگیری و در مراحل بعد با برخورد قاطع اجازه ندهد تا تخلفی شکل بگیرد.

در این جلسه رئیس هیئت بازرسی انتخابات استان اردبیل نیز افزود: در همه شهرستان‌ها به ازای هر هشت شعبه انتخاباتی یک بازرس و هر 20 شعبه یک سر بازرس انتخاب شده و وظیفه قانونی خودشان را انجام می‌دهند.

علی آذرنژاد بیان کرد: ترکیب هیئت نظارت در حوزه‌های انتخابیه غیر از مرکز استان سه نفر و در مرکز استان پنج نفر است که به وظایف قانونی خود عمل می‌کنند تا انتخاباتی شایسته در استان با بی‌طرفی کامل و رعایت قوانین و مقررات انجام شود.

وی اضافه کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور در شعبات استان اردبیل نیز هفتم اسفندماه برگزار می‌شود به طوریکه برای دهمین دوره مجلس 203 نفر و خبرگان رهبری نیز هفت نفر ثبت‌نام کردند که بررسی صلاحیت آنها انجام شده و بعد از قطعی شدن و انجام مراحل تبلیغات در روز رأی‌گیری هیئت‌های بازرسی تلاششان بر این است تا به وظایف قانونی خودشان به درستی عمل کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی