انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: همانطوری که مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده‌اند اصلاح‌طلبی اصولگرایانه تنها راه نجات کشور است و هر کسی برای پیشرفت و آبادانی کشور دلسوزانه به تغییر و بهبود وضعیت موجود و همچنین مبارزه با مفاسد اقتصادی و بداخلاقی‌های سیاسی است باید چنین شیوه‌ای را در نظر بگیرد.

وی افزود: مبارزه با مفاسد اقتصادی، بداخلاقِی‌های سیاسی انحصار‌گری‌‌های افراطی و رفتارهای خودسرانه و فراکانونی دیگر امروز هیچ معنا و مفهومی ندارد.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل یادآور شد: اصلاح‌طلبان امروز در تقابل با نیروهای سیاسی دولت و حاکمیت حرکت نمی‌کنند بلکه اصلاح‌طلبی در کنار اصولگرایی در مسیر اعتلای ارزش‌های نظام اسلامی حرکت راستینی را دارند.

پیرموذن بیان کرد: هیچ اصلاح‌طلبی نمی‌تواند مدعی باشد که حاکمیت ملک مطلق اوست و با روی کار آمدن این دولت نمی‌توان مدعی بود که اصلاح‌طلبان تمام مدیریت اجرایی را بر عهده گرفته‌اند.

وی تخریب و تخطئه‌ را در حوزه‌های مختلف کار فرصت‌طلبان اعلام کرد و گفت: آنهایی که مدعی هستند تخریب و تخطئه در زمره فعالیت‌های اصلاح‌طلبان است سخت در اشتباه هستند چرا که اصولگرایان دلسوز نظام و ارزش‌ها و آرمان‌های آن هستند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه اصولگرایان راستین و اصلاح‌طلبان دنبال تخریب و تخطئه نیستند، ادامه داد: این کار فرصت‌طلبان در مسیر منافع باندی و شخصی است.

پیرموذن تصریح کرد: مردم دیگر از دعواهای سیاسی بی‌حاصل و برخوردهای رادیکالی خسته شده‌اند و به آرامش خیال نیاز دارند چرا که در هیاهوی دعواهای سیاسی صدای مردم شنیده نمی‌شود.

وی گفت: توسعه و رشد اقتصادی در چنین فضایی گم شده و حقیقت مطالبات مردم مورد بی‌مهری قرار می‌گیرد.

این نماینده مجلس یادآور شد: اصلاح‌طلب واقعی بیش از هر چیز قانون‌مدار است و خشونت و افراطی‌گری و برخوردهای تخریبی سم مهلک پیشرفت کشور است.

پیرموذن عنوان کرد: هرم تحزب در ایران باید در مسیر انتخاب اصلح و شکل‌گیری مجلس شایسته آینده باشد تا با نهادینه شدن اعتدال‌گرایی، اصلاحات در تمامی ساختارهای جامعه روی قاعده و قواره خود بنشیند.

پیرموذن ضرورت مشارکت موثر و چشمگیر مردمی را در انتخابات پیش‌رو بیان کرد و گفت: مردم با حضور خود باید تحول واقعی را رقم بزنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی