انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
خبرگزاری میزان- شاکری گفت: تبلیغ بر له و یا علیه نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در سازمان قضایی نیروهای مسلح ممنوع است.
به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، عبدالله شاکری در جلسه اداری این سازمان افزود: همه  نامزدها برای ما عزیز و گرامی هستند اما مجموعه سازمان قضایی نیروهای مسلح در انتخابات بی طرف است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اردبیل در بخش دیگری از سخنانش بر رعایت نظم و انضباط اداری تأکید کرد و گفت:  قضات و کارکنان سازمان قضایی استان در وهله اول ضمن رعایت نظم و انضباط اداری بایستی سعی و تلاش خود را در جهت کاهش آمار پرونده های موجود در دادسرا و دادگاه به کار گیرند.

وی در خصوص مشارکت کارکنان در تصمیم گیری ها بیان کرد:  کاربرگ های نظرسنجی که از طریق اداره روابط عمومی توزیع شده در جهت برنامه ریزی مناسب برای نیل به اهداف عالی سازمان است و همیشه این آمادگی را داریم تا با دریافت پیشنهادها و انتقادات همکاران، در راستای بهتر اداره کردن مجموعه قدم برداریم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی