انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


عتباتی دادستان اردبیل
اردبیل- دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: تبلیغات زودهنگام نامزدها چه در قالب دفاتر تبلیغی و چه محافل مختلف ممنوعیت قانونی دارد.

ناصر عتباتی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص ممنوعیت داشتن یا نداشتن تبلیغ برخی نامزدها در سطح شهر اردبیل تصریح کرد: قبل از زمان تبلیغات هرگونه تبلیغ ممنوعیت دارد و انتظار می‌رود نامزدها به این مهم توجه داشته باشند.

وی در خصوص افزایش برخی دفاتر تبلیغی در قالب ارتباط با مردم و تحت عناوین دیگر ادامه داد: هرچند این دفاتر تعداد محدودی دارد اما در صورت مشاهده تبلیغ انتخاباتی در این دفاتر برخورد خواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با تأکید به اینکه قانون محدود زمانی و مکانی و نوع تبلیغات را مشخص کرده است، متذکر شد: یک تعداد اقدام به بزرگ کردن دفاتر خود کرده‌اند که صحیح نیست.

عتباتی در خصوص برگزاری محافل مختلف در منازل برخی نامزدها و حضور خبرنگاران در این محافل نیز اضافه کرد: به لحاظ عقلی و شرعی این حضور صحیح نیست و خبرنگاران باید با مراقبت کامل در انعکاس اخبار همت کنند.

وی افزود: درصورتی‌که شاکی نسبت به حضور بی‌مورد خبرنگاران در محافل مختلف داشته باشیم این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

وی بابیان اینکه در مرحله ثبت‌نام تخلفی از سوی نامزدها گزارش نشده است، تصریح کرد: روند انتخابات به شکل مطلوب در اردبیل جریان دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی