انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

آزادلو : رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان اردبیل گفت: تأیید صلاحیت کاندیداها پس از استعلام از دستگاه قضائی، ثبت احوال، اداره اطلاعات و نیروی انتظامی توسط هیأت عالی نظارت بر انتخابات مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه آن اعلام می‌شود.

رضا کریمی امروز در جلسه توجیهی اعضای هیأت نظارت شهرستان گرمی مغان، اظهار کرد: تأیید صلاحیت کاندیداها پس از استعلام از دستگاه قضائی، ثبت احوال، اداره اطلاعات و نیروی انتظامی توسط هیأت عالی نظارت بر انتخابات مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه آن اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا دراستان اردبیل در ۱۰۶۴ روستا و ۳۹ شهر برگزار می‌شود، افزود: طبق قانون نظارت بر نحوه برگزاری انتخابات شورا توسط نمایندگان صورت می‌گیرد که اعضای ۳ نفره نمایندگان در استان اردبیل این مسئولیت را بر عهده دارند.

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان اردبیل از انتخاب ۶۵ نفر افراد معتمد بعنوان هیئت‌های نظارت بخش، شهر و شهرستان در سطح استان خبر داد و گفت: این افراد مسئولیت نظارت بر نحوه اجرای انتخابات، صیانت و حفاظت از آرای مردم را بر عهده دارند.

فرماندار گرمی مغان نیز در این جلسه گفت: بین هیئت نظارت بر انتخابات و ستاد برگزاری انتخابات شهرستان هماهنگی خوبی وجود داشته و در تلاش هستیم تا انتخابات سال آینده در محیطی سالم و امن انجام گیرد.

ابراهیم امامی اظهار کرد: انتخابات پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که در آن ۱ هزار و ۱ نفر شرکت کردند، در کنار دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۲۰۸ شعبه اخذ رای در شهرستان گرمی مغان صورت خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه از این تعداد ۳۴ نفر برای انتخابات شورای شهر گرمی و ۱۴ نفر برای انتخابات شورای شهر انگوت ثبت‌نام کردند، افزود: ۱۷ نفر از شرکت کنندگان در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر و روستای گرمی مغان از بانوان هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی