انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
دبیر ستاد انتخابات اردبیل:
۷۹ روستای استان فاقد شورا است/ تاکنون حدود ۹۰۰ نفر برای انتخابات شوراها در استان اردبیل ثبت نام کرده اند

به گزارش ارس تبارماریا موسوی با اشاره به اینکه ۷۹ روستای استان فاقد شورا است اظهار کرد: باید اهالی این روستاها به اهمیت نقش شوراها پی ببرند و ما امیدواریم این میزان در پنجمین دوره انتخابات سراسری شوراهای شهر و روستا در استان اردبیل به کمترین مقدار برسد.

وی گفت: از ماه‌های گذشته دهیاران روستاها را موظف کردیم تا اهمیت وجود شوراها برای روستاییان تبیین کنند و نقش وجود شوراها در توسعه ، آبادانی و پیشرفت این مناطق را برای آنها مشخص کنند تا با استقبال بیشتری در این زمینه روبه‌رو شویم.

مدیر کل امور سیاسی استاندار اردبیل تصریح کرد: تاکنون حدود ۹۰۰ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح استان اردبیل ثبت نام کرده اند و امیدواریم در این دوره با استقبال بیشتری از جانب مردم برای حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا مواجه شویم.

موسوی بیان کرد: حدود ۳۰۰ نفر برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و حدود ۶۰۰ نفر نیز برای انتخابات شوراهای اسلامی روستا ثبت نام کرده اند و این میزان در روزهای آینده با فراغت بیشتر مردم استان و پایان دید و بازدید‌های نوروزی افزایش قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت.

وی افزود: حدود ۹۰ درصد از ثبت نام کننده‌های در روزهای گذشته مرد بودند و کمتر از ۱۰ درصد زن و انتظار می‌رود در این دوره میزان ثبت نام کننده‌های زن در استان افزایش یابد که این نشان از حضور فعالانه زنان استان در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی است.

منبع:فارس


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی