انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یعقوب شیویاری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی آناج با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی به شهرستان میانه، ابراز داشت: آخوندی امشب وارد تبریز می‌شود و براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ساعت 11 روز جمعه در میانه حضور خواهد یافت تا از پروژه‌های کلان بازدید نماید.

وی ادامه داد: در این سفر ریل‌گذاری خط آهن میانه-تبریز کلید خورده و روند احداث آن از صفر شروع خواهد شد تا شاهد اجرای پروژه‌ای تاثیرگذار در سطح ملی باشیم.

این نماینده مجلس دهم با بیان اینکه یکی دیگر از پروژه‌های مورد توجه وزیر راه، احداث جاده‌ی میاندوآب-میانه-خلحال است، عنوان کرد: این پروژه به علت محدودیت منابع متوقف شده و بلاتکلیف مانده بود و درخواست ما از آقای آخوندی تخصیص اعتبار برای اتمام آن و رسیدن جاده به شهرستان فومن استان گیلان است.

وی سومین پروژه‌‌ی مورد بازدید وزیر راه را طرح احداث اتوبان 4 بانده‌ میانه به سمت اردبیل عنوان کرد و از تامین اعتبارات برای بهره‌برداری سریع‌تر از پروژه خبر داد.

شیویاری با اعلام اینکه یکی از سیاست‌های نمایندگان آذربایجان‌شرقی دعوت وزیران به مناطق مختلف استان می‌باشد، تصریح کرد: در جلسه‌ای که پیش‌ از عید با وزیر راه داشتیم خواستار حضور او در استان شدیم چراکه بازدید وزیر از پروژه‌ها و پیگیری نمایندگان تاثیر زیادی در پیشبرد طرح‌ها دارد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار آناج در خصوص حرکات اخیر آخوندی و تبعات آن در جامعه، توضیح داد: اینکه یک وزیر آنگونه با خبرنگار برخورد کند، حرکتی زشت و ناپسند می‌باشد و چنین مسایلی از طرف هر فردی صورت گیرد، ما آن را محکوم می‌کنیم، هر شخصی در هر مقامی حق ندارد آنگونه با اهالی رسانه برخورد نماید.

نماینده مردم میانه با اعلام اینکه مسئولین بعضاً تحت فشار کاری، واکنش‌های تندی از خود نشان می‌دهند، خاطرنشان ساخت: آخوندی یک وزیر است و حرکات او زیر ذره‌بین قرار دارد، او باید بداند که مواضع وی در رسانه‌های خارجی نیز منتشر می‌شود و باتوجه به مقامی که دارد، لازم است در گفتار و کردار خود دقت نظر بیشتری به خرج دهد.

وی در پایان افزود: امیدوارم چنین حرکاتی دیگر از سوی وزیر راه و شهرسازی تکرار نشود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی