انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

هموطن گرامی

من آنچه شرط بلاغ هست باتومی گویم / تو خواه از سخنم پندگیرو یا ملال

من به کسانی که بانیان اصلی وضع موجود که تداعی گر آینده ای مبهم و سخت برای فرزندان این مرز و بوم پر گهر هست ، رای نمی دهم .

من به کسانی که سرمایه خویش را بی محابا و بی تدبیر و تعقل به بادمی دهند که شاید ازاین طریق بتواند در مسند تصمیم گیری قرارگیرند و برای آینده ما و فرزندانمان  تصمیم گیری نمایند ، بدون توجه به اینکه سرمایه خود را از چه طریقی درست ویا نادرست کسب نموده اند ، رای نمی دهم .

من به کسانی که صرفا برای مطرح شدن ، رهایی از بیکاری و بر اساس یک ایده غیرمنطقی و ناپخته که تصمیم گیری برای جامعه را در حد بازی کودکانه تلقی می نمایند ، رای نمی دهم .

من به کسانی که هیچ مسئولیتی در قبال جامعه برای خود متصور نیستند ،در حالیکه خودشان و حتی فرزندان و خانواده هایشان جزیی از این جامعه هستند ،رای نمی دهم .

من به کسانی که قدرت تصمیم گیری را بدون توجه به عقلانیت جامع نگر و دوراندیش به انحصار خودشان و عده قلیلی از متملقین بی هنرشان درآورده اند و با هر ترفندی و مکری در مقابل عقلای مسئولیت پذیر سنگ اندازی می کنند ،رای نمی دهم .

من حکمت نوراللهی دانش آموخته اقتصاد با توجه به تجربیات علمی و عملی بیش از بیست سال با هدف اصلی فرهنگ سازی وآگاه سازی که اصل و اساس اصلاح است ، پا به عرصه گذاشتم و تا آخر در این عرصه برای همین هدف والا وارزشمند خواهم ماند و از تمام روشهای مرسوم عوامفریب که شالوده و اساس جامعه را به سر حد ویرانی رسانده ، اجتناب می نمایم و بر همین اساس هیچ گونه عکس و یا پوستر در هیچ نقطه ای از شهر به نمایش نمی گذارم و تمام تلاش خویش و همراهان را به گرد آوری و ساماندهی متفکرین و روشنفکران مسئولیت پذیر اجتماعی بخرج می دهم و نتیجه این کار حتی اگر برای من از لحاظ تعداد رای برای دستیابی به مسند تصمیم گیری شورای شهر کفاف ننماید ، ولی آنقدر ارزشمند و گرانبها خواهد بود که حاضرم تمام حیثیت اجتماعی و شهرتم را فدای این هدف ارزشمند بنمایم ، برای اینکه یکی باید آغاز گر اصلاحات واقعی  باشد و ریسک و خطر این مسیر پنهان شده توسط بدخواهان و بد طینتان کوته بین و جزء نگر را بدیده منت بپذیرد تا امید برای اصلاح کاستی ها  و کمبودها که ناشی از عدم مسئولیت پذیری و خود خواهی غیر عقلانی هست ، در جامعه بالنده ایران اسلامی افزون گردد .

در همین راستا از تمام بزرگوران نیز میخواهم که برای خاطر تغییر سرنوشت جامعه همیشه سرافراز ایران زمین ، همراهیشان را ازاین کمترین مصلح اجتماعی دریغ نفرمایند.

به امید آیندهای  بهتر برای نیک اندیشان و نیکخواهان عالم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی