انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


تیم شهرداری اردبیل

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل گفت: برد امروز تیم فوتبال شهرداری اردبیل در مقابل آلومینیوم هرمزگان جایگاه این تیم را در جدول مسابقات لیگ دسته یک کشور استحکام بخشید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل،‌ محمد احمدزاده در نشست خبری با خبرنگاران در پایان بازی تیم فوتبال شهرداری اردبیل با آلومینیوم هرمزگان اظهار داشت: تیم فوتبال شهرداری اردبیل با برد امروز خود یک پیروزی ارزشمند را به دست آورد که کسب این 3 امتیاز شرایط تیم فوتبال شهرداری اردبیل را در جدول مسابقات مستحکم کرد.

وی گفت: برد هفته قبل تیم فوتبال شهرداری اردبیل در مقابل گل‌گهر سیرجان و پیروزی امروز این تیم برای بهبود وضعیت این تیم و خروج از بحران بسیار تأثیرگذار بود که جا دارد از حمایت‌های هواداران تیم فوتبال شهرداری اردبیل که این تیم را حمایت کردند، قدردانی کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری اردبیل افزود:‌ از زمان حضور من در این تیم و تا به امروز فقط 6 جلسه تمرین برگزار کردیم که برای انجام بازی زیبا و مناسب نیاز به تمرینات بیش‌تری داریم و در مرحله اول سعی می‌کنیم که این تیم 3 امتیاز بازی‌ها را کسب کند.

احمدزاده تصریح کرد: در حال حاضر دفاع منطقی برای حفظ امتیاز در بازی‌های تیم فوتبال شهرداری اردبیل لازم و ضروری است و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا از نتایج قابل قبول تیم فوتبال شهرداری اردبیل حفاظت کنیم و در ادامه مسابقات نیز سیر صعودی این تیم را حفظ کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی