انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


اردبیل – رئیس پلیس‌راه استان اردبیل گفت: برخورد دو دستگاه موتورسیکلت هزار در جاده اردبیل- آستارا منجر به مرگ یک نفر و مجروح شدن سه تن دیگر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت فتاحی بعدازظهر جمعه در حاشیه بررسی این حادثه به خبرنگار مهر گفت: در ساعت ۲:۴۰ دقیقه بعدازظهر به دلیل برخورد دو دستگاه موتورسیکلت هزار که هر دو غیرمجازهستند، یک نفر از سرنشینان جان خود را از دست داد.

وی افزود: این تصادف در حدفاصل تونل حیران و ورودی نمین و در نزدیکی روستای دودران اتفاق افتاده و گفته می شود دو دستگاه موتورسیکلت با یک سواری نیز برخورد کرده‌اند که این موضوع در حال بررسی است.

رئیس پلیس‌راه استان تأکید کرد: یکی از سرنشینان موتورسیکلت به دلیل شدت برخورد در دم جان خود را از دست داده و سه فرد دیگر نیز مجروح شده و به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی افزود: متأسفانه تردد موتورسیکلت‌های غیرمجاز هزار بارها منجر به بروز حوادث شده و به دلیل نبود پیست موتورسواری صاحبان موتورها برای تخلیه هیجان به جاده‌ها و خیابان‌ها مراجعه می‌کنند.

فتاحی با یادآوری مرگ یک شهروند اردبیلی در ماه‌های گذشته مابین شریعتی و ایستگاه سرعین به دلیل برخورد موتور هزار اضافه کرد: متأسفانه به دلیل سرعت بالا و سرسام‌آور این موتور امکان تعقیب و گریز نیز وجود ندارد.

رئیس پلیس‌راه استان به ضرورت فرهنگ‌سازی استفاده از موتورسیکلت اشاره کرد و گفت: علاوه بر این لازم است پیست موتورسواری نیز در استان ایجاد شود.

وی افزود: ابعاد حادثه تصادف دو موتورسیکلت در دست بررسی است و بعد از تکمیل بررسی‌ها علت اصلی حادثه اعلام می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۰۵
انتخاب اردبیل

پلیس راه استان اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی