انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اردبیل - ایرنا - فرماندار کوثر از برخورد قانونی با فعالیت های زودهنگام انتخاباتی در این شهرستان خبر داد.

 

به گزارش ایرنا ، علیرضا علیپور روز چهارشنبه در جلسه مسوولان دستگاه های اجرایی کوثر افزود: اولویت اصلی فعالیت های اجرایی فرمانداری کوثر انتخابات است و تمام کارها بر اساس قانون برای برگزاری هر چه بهتر و باشکوه تر انتخابات پیش رو در اسفندماه اجرا می شود.
وی با بیان اینکه ستاد انتخابات شهرستان با کسی تعارف ندارد گفت: هر گونه فعالیت و نشست های زودهنگام انتخاباتی توسط فرمانداری و دستگاه های نظارتی رصد می شود و در صورت نیاز مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
علیپور با تاکید بر اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات در گرو عملکرد خوب مسوولان و مجریان است اظهار کرد: برنامه ریزی های لازم در زمینه برگزاری انتخابات باشکوه و منسجم در این شهرستان در حال انجام است.
او گفت: ملاک اصلی همه مجریان و شرکت کنندگان در انتخابات اعم از مردم و نامزدها باید قانون باشد تا با رعایت آن انتخابات در نهایت سلامت و امنیت برگزار شود.
فرماندارکوثر در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم رعایت اصل بی طرفی دستگاه های حاکمیتی و مجریان انتخابات تاکید کرد و افزود: قانون مداری و اجرای صریح قانون و همچنین صیانت از آرای مردم سرلوحه کار مجریان در برگزاری انتخابات است.
وی با اشاره به اینکه به روسای ادارات ابلاغ شده که از امکانات دولتی برای تبلیغ و له یا علیه نامزدها استفاده نکنند بیان کرد: فرآیند انتخابات نیز با ابلاغ وزیر کشور اعلام خواهد شد.
شهرستان کوثر به مرکزیت شهر گیوی در 85 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۱
انتخاب اردبیل

انتخابات اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی