انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

سالار شاکر در حاشیه جلسه شورای شهر اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: با توجه به ساختار ضعیفی که نهاد شورا و مقامات محلی از آن برخودار هستند، متاسفانه تحقق مدیریت واحد شهری و تقویت نهاد شوراها و همچنین اصلاح ساختار شهرداری در برنامه چهارم الزاماتی تعریف شده بود اما متاسفانه در برنامه پنجم و ششم توسعه بررسی و توجهی نشده است.

وی با اشاره به اینکه مطالبات مردم با اختیارات شورا همخوانی ندارد، گفت: هم از طرف دولت و هم از طرف نمایندگان مجلس عملا مطالبات  مردم با اختیارات شوراها به هیچ‌وجه همخوانی ندارد و در واقع این موضوع نیز به ضرر مردم تمام خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل بیان کرد: در این ارتباط مردم برای مطالبات خویش در چالش هستند و شوراها نیز عملا نمی‌توانند به هدف‌هایی که برای نهاد شورا ترسیم شده است دست یابد.

شاکر در بخش دیگری از سخنان به استفاده ابزاری دولت از شوراها انتقاد کرد و گفت: شوراها عملا ابزاری برای افزایش مشارکت سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری شدند و می‌خواهند با این روش مشارکت سیاسی را در سطح ملی و انتخابات ریاست جمهوری به حداکثر برسانند.

وی عنوان کرد: زمانی که شورا حقی در اعمال دستورات صادر شده خود در شهر را نداشته باشد بهتر است شورا تعطیل شود چرا که به نفع شورا، داوطلب، مردم و دولت خواهد بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی