انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

بانوان کاراته‌کار اردبیلی خوش درخشیدند

دوشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۰۵ ب.ظ
بانوان کاراته‌کار اردبیلی در مسابقات قهرمانی کشور با کسب 21 مدال رنگارنگ خوش درخشیدند.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، بر اساس اعلام هیئت کاراته استان اردبیل بانوان کاراته‌کار اردبیلی که در مسابقات کشوری در البرز حضور پیدا کرده بودند در پایان با کسب چهار مدال طلا و چهار نقره و 13 برنز موفق شدند در بین ورزشکاران سایر استان‌ها خوش بدرخشند.

اما جواد فرخی ورزشکار باستانی‌کار اردبیلی در مسابقات زورخانه‌ای کشور در رشته سنگ توانست خوش بدرخشد و به عنوان نائب قهرمانی دست پیدا کند.

این باستانی‌کار که در مسابقات کشوری که با حضور 27 استان کشور در رشته‌های سنگ، جاده، چرخ تیز و چرخ چمنی دو تا شش میل در اوزان مختلف برگزار شد ورزشکار باستانی‌کار استان اردبیل بعد از ورزشکار هرمزگان مقام دوم را به دست آورد تا افتخاری دیگر برای استان اردبیل رقم بخورد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی