انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

باغ مثمر در اردبیل حداث می شود

پنجشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۴، ۰۶:۰۸ ب.ظ

باغ مثمر در اردبیل حداث می شود

استان‌ها > اردبیل - شهردار اردبیل گفت: در گرامی‌داشت هفته درخت و درخت‌کاری اولین باغ مثمر در اردبیل در شهرک بعثت احداث، اجرایی و عملیاتی می‌شود.

حمید لطف‌ اللهیان در جریان بازدید از برخی طرح‌های توسعه‌ای فضای سبز و درخت‌کاری در اردبیل اظهار کرد: روز شنبه همزمان با هفته منابع طبیعی در شهرک بعثت اردبیل آیین روز درخت‌کاری با غرس و کاشت انواع گونه‌ها در شهر اردبیل گرامی داشته می‌شود.

وی گفت: تلاش می‌کنیم تا احداث باغ مثمر را در اردبیل و در شهرک‌های جدیدالاحداث همچون بعثت شاهد باشیم تا زمینه برای فراگیر شدن توسعه درختان و جنگل‌ها و تولید اکسیژن خالص برای هموطنان‌مان در اردبیل فراهم آید.

شهردار اردبیل از توزیع نهال در ایستگاه‌های مختلف و جلوی مصلای اردبیل برای مشارکت بالای مردم در کاشت نهال در مناطق مختلف شهری خبر داد و افزود: امیدواریم هموطنان‌مان در این زمینه مشارکت جدی را داشته باشند تا بستر سرسبزی و آبادانی شهر و دیارمان بیش از هر زمان دیگر فراهم آید.

لطف‌ اللهیان بیان کرد: در آستانه سال نو در کنار کاشت گونه‌های گیاهی و نباتات مختلف، کاشت نهال با نام و یاد شهدای سرافراز استان اردبیل انجام می‌شود که این کار با مشارکت شورا و شهرداری اردبیل و در گرامی‌داشت روز درخت‌کاری به عنوان یک وظیفه عمومی و فراگیر به انجام می‌رسد.

این مسئول ادامه داد: تمام تلاش‌مان بر این است تا به یاد و نام شهدای استان درختی در مناطق مختلف شهری کاشته شود تا سرسبزی و آبادانی برای نسل آینده در بهترین شرایط رقم بخورد.

شهردار اردبیل یادآور شد: هر چند مجموعه شهرداری تلاش می‌کند تا در رونق‌بخشی به این عرصه یک حرکت جدی و مشارکت همگانی را از سوی مردم در پیش‌برد اهداف کارآمد در این حوزه به نظاره بنشیند اما تلاش جدی‌تر بر این است تا یک فرصت استثنایی برای تولید، توسعه و کاشت انواع گونه‌های نهال، در پارک‌ها فضاهای سبز و ورودی شهرها انجام شود تا شهر اردبیل به یک نماد واقعی از سرسبزی و طراوت و نشاط تبدیل شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی