انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: با جمع‌بندی نهایی و شمارش آرای ماخوذه انتخابات در حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار به دور دوم کشیده شد.

اکبر صمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در پارس‌آباد اظهار داشت:‌ با جمع‌بندی نهایی و شمارش آرای ماخوذه انتخابات در حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار به دور دوم کشیده شد به طوری که ایرج بیگدلو و شکور پورحسین شقلان به مرحله دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی راه یافتند که بعد از یک ماه پس از اعلام نتایج، وزارت کشور زمان برگزاری دور دوم انتخابات را اعلام خواهد کرد.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان پارس‌آباد و بیله‌سوار در انتخابات دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی با قدردانی از حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های اخذ رای گفت: میزان مشارکت مردم پارس‌آباد در انتخابات بیش از 77 درصد بوده است.

وی با اشاره به نمایندگان منتخب مردم برای مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد:‌ 13 هزار و 453 رای در این دوره مورد قبول و صحیح بود که  آیت‌الله میرفخرالدین موسوی ننه‌کران با 70 هزار و 631 رای، آیت‌الله سیدصادق محمدی جزه‌ای 45 هزار و 150 رای و آیت‌الله سیدحسن عاملی 17 هزار و 672 رای را کسب کردند.

صمدی گفت: در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز در حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجموع 150 هزار تعرفه رای اخذ شده که از این تعداد 127 هزار و 864 مورد از آرای اخذ شده مورد قبول بوده است.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد افزود: در این حوزه ایرج بیگدلو 20 هزار و 499 رای و شکور پورحسین شقلان 17 هزار و 475 رای از مجموع آرای ماخوذه را کسب کرده و به دور دوم انتخابات مجلس شورا اسلامی راه یافتند تا بعد از رقابت نماینده مردم در این حوزه مشخص شود.

وی بیان کرد: عباس جهانگیرزاده 15 هزار و 648 رای، اسماعیل ابراهیمی 15 هزار و 362 رای، علی کامران قاسم‌زاده اجیرلو 14 هزار و 727 رای، امیدعلی رعنایی بیله‌سوار 13 هزار و 339 رای، هادی درویشی 10 هزار و 12 رای، پرویز مهرداد گیگلو 8 هزار و 583 رای، محمد نوتاش دمیرچی 5 هزار و 262 رای و مرتضی‌علی اسکندپور یک هزار و 563 رای کسب کرده و در ردیف‌های سوم تا دهم قرار گرفتند.

صمدی اظهار داشت: مالک  جاوید خنجر با یک هزار و 230 رای، حسین  شیخ‌زاده با یک هزار و 155 رای، داود احمدیان با یک هزار و 44 رای، یاور فتحی بالابگلو با 960 رای، صابر رضایی مقدم با 363 رای، شرکت  رنجبر پیرایواتلو با 211 رای، اصلان کرامتی  قوجه‌بیگلو با 176 رای، اکبر سالک کورعباسلو با 136 رای، حسن نگهدار با 37 رای، ساسان گلشن با 22 رای در ردیف‌های بعدی قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی