انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

مصطفی افضلی‌فرد امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل‌، ‌اظهار کرد: در مورد مسائل مربوط به مسئله حیران باید بگویم برای آسایش و حل مشکلات مردم در معبر حیران، سالیان متمادی توافق میان گیلان و اردبیل این بوده که مجموعه امور مربوط به حمل و نقل و پایانه‌ها تا پل آق‌چای توسط اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل انجام شود.

وی تصریح کرد: روند جاری و کنونی و تابلوی حوزه استحفاظی راه و شهرسازی در آق‌چای، گویای این واقعیت مطلوب است و در سالیان متمادی این روند به شکل عادی و مناسب ادامه یافته است.

نماینده مردم اردبیل،‌ نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: این موضوع ربطی به تقسیمات کشوری ندارد بلکه یک هماهنگی محلی و منطقه‌ای برای آسایش مردم و حل مشکلات جاده‌ای آنهاست.

اظهارات نسنجیده فرماندار آستارا سبب تهییج افکار عمومی شده است

افضلی‌فرد در بخش دیگری از سخنان خود افزود: اظهارات نسنجیده فرماندار آستارا به این روند مطلوب آسیب زده و سبب تهییج افکار عمومی شده که این بر خلاف شعار سال مبنی بر همدلی و همزبانی بیشتر است و قطعاً زمینه اختلاف را فراهم می‌آورد.

وی بیان کرد: ‌بنده در این مورد سئوال خودم را از وزیر کشور به دلیل عدم نظارت کافی بر برخی از زیرمجموعه‌های خود، تحویل هیئت رئیسه مجلس می‌دهم.

افضلی‌فرد اضافه کرد: البته در این مورد و فضای به وجود آمده، رئیس سازمان پایانه‌های کشور نیز بی‌تقصیر نیست و ضرورت دارد در مورد برخی از اقدامات نسنجیده خود به مردم پاسخگو باشند.

وی ادامه داد: البته برخی از مسئولان محلی آستارا اظهارات نسنجیده و بی‌اساسی داشتند که بنده آنها را قابل پاسخگویی نمی‌دانم چراکه آنها حرف تبلیغاتی خود را زدند و آنچه که بنده گفتم و آنها پاسخ دادند، ربطی به هم ندارد.

افضلی‌فرد گفت: امید است اول این مسئولان مطالب را خوب بخوانند، بفهمند و بعد با منطق لازم و دلایل کافی پاسخی مربوط، صحیح و در خور توجه بدهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی