انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

امام جمعه شهرستان سرعین گفت: انتخابات در ایران فوق دموکراسی دنیاست.

خبرگزاری فارس: انتخابات در ایران فوق دموکراسی دنیاست
 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمود اصغری عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سرعین از صحنه انتخابات و رخداد حضور مردم در صحنه به عنوان جلوه‌ای از دموکراسی حقیقی و مردم‌سالاری دینی یاد کرد و گفت: در طول 36 سال گذشته به ازای هر سال یک انتخابات در کشور برگزار شده که در همه آنها میانگین مشارکت مردم بیش از 75 درصد بوده است.

وی اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و با تدبیر و دوراندیشی امام راحل مردم در همه صحنه‌ها و میدان‌های دفاع از انقلاب حاضر شدند و خودشان نیز سرنوشت واقعی خودشان را تعیین کردند که این بزرگترین ظرفیت برای نظام اسلامی ما محسوب می‌شود.

امام جمعه سرعین، سلامت انتخابات را در کشورمان به اذعان دوستان و دشمنان یادآور شد و تصریح کرد: انتخابات نه تنها در کشورمان همواره میدان تضارب آرا و نشان دادن ظرفیت‌های عظیم ارزشی انقلاب بوده بلکه نقطه پیوند ملت با نظام و دستاوردهای آن محسوب می‌شود.

اصغری به یوم‌الله 9 دی و همچنین هفته وحدت اشاره کرد و افزود: در حماسه 9 دی ملت با حضور و خروش تاریخی خود برای همیشه بساط فتنه و فتنه‌گری را از دامن انقلاب پاک کرده و زدودند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: 9 دی تولد دوباره‌ای برای انقلاب است که در آن صحنه‌های ارزشی انقلاب نمودی واقعی‌تر پیدا کرده است.

اصغری با بیان اینکه گرامیداشت 9 دی به عنوان روز بصیرت و دفاع از حریم ولایت دارای ارزش و اهمیت خاصی است، اضافه کرد: تقارن این ایام با هفته وحدت نیز نمایشی واقعی از همدلی امت اسلامی در صحنه اجتماعی و گذر از بسیاری از مشکلات، نارسایی‌ها و گرفتاری‌هاست.

امام جمعه شهرستان سرعین گفت: پیام هفته وحدت پیام صلح، امنیت و آرامش امت اسلامی در کنار هم است که همه باید به اهمیت آن واقف باشیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی