انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلسه شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی اردبیل عصر امروز در شهر سرعین برگزار شد و در آن هشت نفر به عنوان شورای مرکزی استان انتخاب شدند و همچنین چهار نفر به اعضای شورای استانی کارگزاران سازندگی اضافه شد.

سخنگوی حزب کارگزاران استان اردبیل اظهار کرد: بعد از فوت آیت‌الله هاشمی فعالیت این حزب ادامه خواهد یافت و همسو با همه احزاب کشور سعی در اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران داریم.

یعقوب عزیزاده انتخابات ریاست جمهوری و شوراها را بسیار مهم دانست و گفت: نباید به هیچ کدام از این دو مورد بی‌توجهی انجام شود و انتخابات شوراها بسیار مهم است و باید افراد متخصص و کاربلد دراین عرصه وارد شود.

وی با تسلیت حادثه ساختمان پلاسکو تهران تصریح کرد: فعالیت‌های این حزب در راستای سپردن کارهای مهم کشور به افراد متعهد است و عدم توجه به این مسئله مهم را بسیار آسیب‌زا و ناامیدکننده در سطح جامعه و در بین مردم دانست.

عزیزاده یادآور شد: ما مخالف تندروی و کندروی در تمامی سطوح مدیریتی در کشور هستیم و معتقدیم که سازندگی و آبادانی کشور باید سیاست اصلی احزاب در کشور باشد که این کار با اعتدال و میانه‌روی در کارها می‌تواند انجام شود.

قادر تقی‌زاده رئیس شورای استانی حزب کارگزاران استان اردبیل نیز در این  جلسه افزود: کنگره شهرستانی این حزب در این ماه برگزار می‌شود  و اعضای این حزب باید به تاثیرگذاری خود در بالا بردن میزان مشارکت عمومی در انتخابات واقف باشند که این عمل در تمامی دوره‌های  انتخابات توسط اعضای این‌ حزب انجام شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی