انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
آذر منصوری، قائم‌مقام رئیس ستاد انتخاباتی تهران اصلاح‌طلبان، در نشستی با عنوان «گام دوم راهبرد اصلاح‌طلبان در انتخابات» که به همت جمعیت زنان مسلمان نواندیش برگزار شد، گفت: «چرا اصولگرایان از قول ما حرف از تحریم انتخابات می‌زنند، مگر خودمان نمی‌توانیم اندیشه‌مان را بیان کنیم که آنها از قول ما پیش‌بینی می‌کنند».
آفتاب :
قائم‌مقام حزب اتحاد ملت ایران اسلامی افزود: «در مقابل منافع ملی، اصلاح‌طلبان گردن‌شان از مو باریک‌تر است. اصلاح‌طلبان، کشور و نظام را از خود می‌دانند و هر جا فکر کنند منفعت ملی به حضورشان نیاز دارد، حتما در صحنه حاضر می‌شوند».

به گزارش آفتاب، روزنامه شرق در ادامه نوشت: او در ادامه گفت: «٣٧ سال از انقلاب گذشته، باید با افتخار بگوییم کشور ما در مقایسه با کشورهای همسایه یکی از باثبات‌ترین و امن‌ترین کشورها در منطقه است. امنیتی را که در ایران است، انصافا نمی‌توان با هیچ کشوری در منطقه مقایسه کرد. این امنیت هم با آگاهی و مسئولیت‌پذیری مردم به وجود آمده است که در بدترین بزنگاه‌ها بهترین واکنش را از خود نشان دادند. این مردم مرحله به مرحله آمدند و مسئولانه تصمیم گرفتند. بگذریم از نقاطی در تاریخ‌مان که به دلیل اشتباهات استراتژیک تصمیم‌گیران، اتفاقاتی اشتباه در این کشور رخ داد. اصلاح‌طلبان، کشور و نظام را از خود می‌دانند و در مقابل منافع ملی گردن‌شان از مو باریک‌تر است. آنجایی که فکر می‌کنیم برای منافع ملی باید حضور پیدا کنیم، حاضر می‌شویم. سال ٩٢ در شرایطی وارد انتخابات شدیم که همه مردم از وضعیت سیاست داخلی ناامید بودند. بعد از هشت سال بحران‌‌سازی پیروزی دولت روحانی در انتخابات سال ٩٢ رخ داد».

این عضو شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان با انتقاد از عملکرد دولت سابق گفت: «امروز در مقطعی هستیم که قبل از انتخابات سال ٩٢ با آن مواجه بودیم. سال ٩٢ بحث کردیم که آیا باید کشور را به حال خود رها کنیم، آن هم با توجه به شش قطع‌نامه‌ای که علیه ایران صادر شد و طرف مسئول ایرانی آنها را کاغذپاره می‌خواند. سؤال می‌شد که ما باید عطای انتخابات را به لقایش ببخشیم یا در انتخابات حضور پیدا کنیم؟ مردم این مجلس فعلی را نمی‌خواهند. 

دنبال تغییر مجلس هستند. روز یکشنبه‌ای که برجام نهایی شد و می‌توانست روز شیرینی برای مردم باشد، شوک ردصلاحیت‌ها به مردم وارد شد. ما نمی‌خواهیم عقب‌گرد کنیم. گام دوم را در اسفند ٩٤ برمی‌داریم. جملات تاریخی مثل میزان، رأی ملت است، رأی ملت حق‌الناس است حتی اگر به نظام اعتقاد ندارید در انتخابات شرکت کنید و اینکه رهبر یک کشور می‌گوید من یک رأی دارم، باعث می‌شود دموکراسی در این کشور ادامه پیدا کند».این عضو شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان با اشاره به راهبرد گام دوم اصلاحات در انتخابات پیش‌رو گفت: «گام دوم هم برای کشور، هم برای دولت و هم برای اصلاح‌طلبان بسیار مهم است. باید گام دوم درست برداشته شود. کی اصلاح‌طلبان خواسته‌اند مجلسی مانند مجلس ششم داشته باشند؟ اصلاح‌طلبان مجلسی مطابق با شرایط سال ١٣٩٤ می‌خواهند. رویکرد ما مشارکت حداکثری است و می‌خواهیم تندروهایی که مسئول کشور را می‌خواهند با سیمان دفن کنند، وارد مجلس نشوند».

محمود میرلوحی، قائم‌مقام رئیس ستاد انتخاباتی تهران اصلاح‌طلبان هم در ادامه این نشست گفت: «اصلاح‌طلبان در هشت سال دولت قبل محدود شدند اما قوانین بازی را عوض نکردند. تسلیم حرکت‌های حذفی رقیب نشدند و بر اصول خود پافشاری کردند، نشان دادند از اصولگرایان بیشتر به اصول و مبنا پایبند هستند و همچنان پایبندی خود را به چهار اصلی که رهبر کبیر انقلاب از آن یاد کرد، یعنی استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و ملت همچنان حفظ کرده‌اند».

قائم‌مقام رئیس ستاد انتخاباتی تهران اصلاح‌طلبان افزود: «جریان اصلاح‌طلبی جریانی با تبار گسترده در داخل و خارج است. این جریان جایگاه خاصی بین دانشمندان و هنرمندان دارد که خود این موضوع نشان می‌دهد اصلاحات جریانی سطحی نیست. در شهر و روستا، طبقه بالا و طبقه فقیر، در دانشگاه و حوزه حضور دارد و حضورش هم قابل ردیابی است». این عضو شورای سیاست‌گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان با انتقاد از تخریب‌های اصولگرایان علیه اصلاحات گفت: «اصولگرایان در صحبت‌هایشان پیش‌بینی می‌کنند ما می‌خواهیم انتخابات را تحریم کنیم، مگر خودمان زبان نداریم که اندیشه و هدف‌مان را بیان کنیم. کی این حرف را زدیم که تحریم انتخابات را در دستور کار داریم. چرا اصولگرایان از قول ما حرف از تحریم انتخابات می‌زنند. ما می‌خواهیم مجلسی با برند اصلاح‌طلبی داشته باشیم، اگر نشد مجلسی تشکیل دهیم که نمایندگانش با اصلاح‌طلبی سر ستیز نداشته باشند». او با بیان اینکه انتخابات سال ٩٤ در ادامه حرکت اصلاح‌طلبان در انتخابات سال ٩٢ است گفت: «نمی‌خواهیم با دنیا جنگ و ستیز داشته باشیم. .. امیدواریم که آرامش در جامعه ادامه پیدا کند. آنهایی که جریان اصلاح‌طلبی را بیرون از نظام می‌دانند، حرفشان غیرمنطقی است و مردم این حرف را قبول ندارند. اصلاح‌طلبی مسیری است از درون جامعه و برای مردم».

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی