انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

دبیر جبهه پایداری استان اردبیل گفت: اصولگرایان هیچ وقت ظرفیت بی‌نظیر حضور جوانان در صحنه‌ها و عرصه‌های مختلف نادیده نمی‌گیرند.

خبرگزاری فارس: اصولگرایان از ظرفیت جوانان غفلت نمی‌کنند / گفتمان انقلاب و حمایت از ولایت اصل اساسی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کلام‌الله صفری شامگاه چهارشنبه در اولین نشست هم اندیشی جبهه اصولگرایان در استان اردبیل گفت: جبهه پایداری فعالیت مجدد خود را در استان اردبیل از چند روز پیش آغاز کرده و تلاش ما بر این خواهد بود تا در کنار سایر گروه‌ها، احزاب و جریان‌های اصولگرا همچون سرباز مطیع در خط ولایت و حفظ و دفاع از اصول ارزش‌های انقلاب اسلامی در صحنه حاضر باشیم.

وی گفت: ما با تمام قوا در جذب نیروها ظرفیت‌سازی و استفاده از توان تمام نیروهای انقلابی در مسیر اجرای آرمان‌ های اصیل امام راحل و کشور اسلامی تلاش می‌کنیم و اعتقادمان بر این است که جریان اصولگرایی در این حرکت پیشگام بوده و منطبق بر افکار و اندیشه‌های متعالی اسلامی و دینی حرکت می‌کند.

دبیر جبهه پایداری استان اردبیل با بیان اینکه فعالیت ما بر محوریت سه ضلع قرآن، ولایت و امت که مکمل همدیگر هستند بنا نهاده شده و قطعا بدون همراهی این سه عنصر پیشرفت و حرکت روبه جلو امکان پذیر نیست، گفت: هر عنصری که بین این سه ضلع نفاق درست کند در مسیر انقلاب و دفاع  از ارزش‌های آن حرکت نکرده و به یقین در تفکر اصولگرایی حرکتی شکل می‌گیرد که درست، مطلوب و منطقی به نظر می‌رسد.

صفری ضرورت حضور نخبگان و جوانان را در این عرصه و استفاده  از ظرفیت آنها در تقویت جبهه اصولگرایی و ایجاد عدالت اجتماعی بیان کرد و افزود: ما اعتقاد به حضور و پیشتازی روحانیت داریم چرا که پایگاه روحانیت را از بطن اساسی جامعه می‌دانیم.

وی ضرورت پشتیبانی از جایگاه روحانیت و مرجعیت را به عنوان عامل سلامت و جهت جریان فکری و سیاسی جامعه توصیف کرد و ادامه داد: ما دوست نداریم حتی یک قدم با افراطی‌گری از مقام معظم رهبری جلو بزنیم بلکه در تبعیت از ولایت گام به گام همراه ولایت حرکت خواهیم کرد که این قطعا به زایش‌ها و رویش‌های جدید کمک خواهد کرد.

این مسئول ضرورت برقراری ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با جوانان و گروه‌های نخبه را به عنوان حرکت اصلی جبهه اصولگرائی و پایداری یادآور شد و گفت: ما اعتقاد راسخ به ظرفیت‌های جوانان داریم و بر این باوریم باید از ظرفیت جوانان در مسیر توسعه و پیشرفت کشور بیشترین بهره را برد.

دبیر جبهه پایداری استان اردبیل تحقق آرمان‌های انقلاب را در سایه وجود تفکر و اندیشه‌های جدید و رویش‌های ارزشی توصیف کرد و گفت: اگر نقدی نیز انجام می‌شود باید نقد معقول منطقی و همراه با ارائه راهکار درست باشد.

صفری در ادامه سخنان خود بیان کرد: ما قطعا از ظرفیت بزرگان و افراد صاحب تجربه استفاده خواهیم کرد و شعار ما نیز اخلاص در برابر خدا، اطاعت از رهبر انقلاب، دفاع از جایگاه ولایت فقیه و صداقت با مردم است.

وی به حماسه 9 دی اشاره کرد و گفت: 9 دی روز اثبات شایستگی رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری است چرا که اگر به فرمایشات مقام معظم رهبری در سال 88 نگاه کنیم به خوبی درمی‌یابیم که تمام سخنان و رفتار مقام معظم رهبری برگرفته از وحی الهی و در تمامی این سخنان نشانه‌ای از قدرت الهی، کلام قرآن، عترت و حدیث انبیا و اولیا را می‌توان مشاهده کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، دبیر جبهه پایداری استان اردبیل در پایان سخنان خود افزود: همان طوری که رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند که استکبار جهانی در برابر قدرت این ملت و بصیرت آنها زمین‌گیر خواهد شد در حماسه 9 دی شاهد بودیم که از طریق قدرت ولایت و همراهی امت، استکبار زمین‌گیر شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی