انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
خبرگزاری میزان- 12روز به برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس
خبرگان رهبری زمان باقی مانده و اقدامات پایانی برای تعیین کاندیداهای نهایی این انتخابات و احراز 
صلاحیت‌ آن‌ها در جریان است.
//////////////////////خبرگزاری میزان-گروه سیاسی:12روز به برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری زمان باقی مانده و اقدامات پایانی برای تعیین کاندیداهای نهایی این انتخابات و احراز صلاحیت‌ آن‌ها در جریان است. 

اصلاح‌طلبان همچنان سردرگم

برخی رسانه‌ها نوشتند: اعضای شورای عالی اصلاح‌طلبان و اعضای کمیته 15نفره در آخرین جلسه خود برای تدوین فهرست انتخاباتی تهران تنها توانستند بر روی 20 نفر به اجماع برسند؛آنطور که برخی منابع نزدیک به اصلاح‌طلبان گفته‌اند در جلسه مزبور بر روی 10 نفر باقی مانده توافقی صورت نگرفت و علت این امر اصرار برخی برای افزایش سهمیه خود در لیست انتخاباتی اصلاح طلبان بود.

بی‌بی‌سی فارسی و تبلیغ برای یکی از نامزدهای خبرگان

کانال تلگرامی بی‌بی‌سی فارسی وابسته به دربار سلطنتی روباه پیر استعمار اخیرا پس از اعلام فهرست انتخاباتی 16 نفره یکی از نامزدهای خبرگان، با انتشار لیست مزبور به نوعی درصدد تبلیغ آن برآمده است. 

آیا نام هاشمی رفسنجانی از لیست جامعه روحانیت هم حذف می‌شود؟

برخی رسانه‌ها به نقل از حسین ابراهیمی از اعضای جامعه روحانیت مبارز نوشتند: لیست جامعه روحانیت برای استان تهران تقریبا‍ً نهایی شده و در آخرین مراحل تدوین قرار دارد؛ در حال حاضر نام  هاشمی رفسنجانی در لیست نیست و تقریباً به سمت حذف‌شدن می‌رود. گفتنی است زمزمه های کنارگذاشتن هاشمی از لیست انتخاباتی جامعه روحانیت زمانی به گوش رسید که مشارالیه در روز 12 فروردین اظهارات ناسنجیده و خلاف واقعی را علیه شورای نگهبان مطرح کرد؛ لازم به ذکر است اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم نیز از همان آغاز تدوین لیست انتخاباتی خود صراحتا بر عدم تمایل به قراردادن نام هاشمی رفسنجانی تاکید کردند.  

بعید است لیست دیگری به اسم اصولگرایان منتشر شود


حدادعادل سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گفت:ممکن است یک عده‌ای که اصولگرا هستند در لیست‌هایی با نام اعتدال و حامیان دولت باشند اما من پیش‌بینی نمی‌کنم که یک لیست اصولگرای دیگری در جنب لیست ما شکل بگیرد.بنای ما این است کسی که در لیست ائتلاف است، در لیست جریانات سیاسی دیگری که اصولگرا نیستند، نباشند.

نامه تعدادی از نمایندگان رد صلاحیت شده به دبیر شورای نگهبان

نماینده مردم پارس‌آباد از نامه تعدادی از نمایندگان رد صلاحیت شده به دبیر شورای نگهبان و رایزنی با رئیس مجلس برای بررسی مجدد صلاحیت آنها خبر داد.حبیب برومند در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها اظهار کرد: بعد از اعلام نظر شورای نگهبان در مورد تأیید صلاحیت شدگان، صلاحیت 15 نماینده فعلی مجلس از سوی شورا تأیید نشد. از این‌رو برخی نمایندگان در نامه‌ای به آیت‌الله جنتی خواستار بررسی مجدد صلاحیت‌شان شدند و در همین راستا هفته گذشته جلسه‌ای را با آقای لاریجانی برگزار کردیم و ایشان قول پیگیری این موضوع را دادند.

جریان انحراف از مجموعه اصولگرایان به کلی کنار گذاشته شد

غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها گفت: از مجموعه اصولگرایان، جریان انحراف به کلی کنار گذاشته شد و هیچ یک از کسانی که بر اساس خط مشی اصولگرایان تحت عنوان انحرافی تعریف می‌شدند اجازه حضور نیافتند. کسانی که در لیست هستند هم سابقه تندروی ندارند و ما از این جهت لیست را معتدل می‌دانیم.تعهد دوستان ما این بود که سهم‌خواهی نکنند اما طبعاً‌ اینطور نیست که نتیجه بگیریم ترکیب شکل گرفته توازن کاملاً روشنی را به ما نشان می‌دهد.

نماینده افراطی مجلس ششم هم ردای اعتدالگرایی به تن کرد

یکی از نمایندگان افراطی مجلس ششم که به قول رئیس این مجلس، نطق‌هایش همان مواضع رژیم صهیونیستی بود، اخیرا طی یادداشتی در یکی از نشریات زنجیره‌ای ردای اعتدالگرایی به تن کرده است و نوشته است:
باید اذعان داشت که اصلاح‌طلبان باید در این دوره عاقلانه‌تر رفتار کنند. در همین راستا قرار دادن چهره‌هایی از اصولگرایان در لیست‌های اصلاح‌طلبان که دارای مقبولیت هستند و در جامعه به عنوان حامیان دولت شناخته می‌شوند، مطلوب است.

انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی