انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

حکیمی پور در گفت‌وگو با ایسنا: مورد چرایی عدم استعفای اعضای شورای شهر تهران برای حضور در انتخابات مجلس، گفت: پیش از برگزاری انتخابات شورای شهردر جبهه اصلاحات توافق کردیم که نباید هیچ‌یک از اعضای راه‌ یافته به شورا برای مناصب دیگر استعفا دهند. گرچه آقای سلطانی فر به این توافق پایبندی نکرد اما این توافق میان سایر اعضای اصلاح‌طلب همچنان وجود دارد.

احمد حکیمی پور

حکیمی پور اضافه کرد: نظر مجموعه دوستان اصلاح‌طلب این بود که استعفا از شورا برای مجلس اقدام مناسبی نیست؛ اما چنانچه رویه مانند قبل بود و کاندیداهای مجلسی که عضو شوراهای شهر هستند نیازی به استعفا نداشتند این امکان وجود داشت که تعدادی از اعضای اصلاح‌طلب شورای شهر نیز وارد انتخابات مجلس شوند.

دبیر کل حزب اراده ملت ایران همچنین در مورد برنامه‌های حاما در انتخابات پیش روی مجلس نیز گفت: حاما یک حزب اصلاح‌طلب و میانه‌رو است که با حفظ مواضع و اصول حزبی خود در جریان کلی انتخابات همسو و هماهنگ با مجموعه اصلاح‌طلبان کار می‌کند. کمیته‌ها، هیاات‌های اجرایی و شورای سیاست‌گذاری حزب نیز در حال پیگیری موضوعات مربوط به انتخابات هستند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی