انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


بانوان باز هم پشت در ماندند!

شهروند| برگزاری مسابقات والیبال زیر ٢٣ آسیا در اردبیل، ظرفیت‌های این شهر برای میزبانی از رقابت‌های بین‌المللی را بیش از پیش نشان داد، اگرچه بار دیگر بانوان نتوانستند به سالن وارد شوند.
استقبال بی‌نظیر
در شرایطی که پیش‌بینی نمی‌شد مسابقات زیر ٢٣‌سال قهرمانی آسیا در اردبیل با استقبال خیلی خوبی از سوی مردم مواجه شود، برای آخرین دیدار روز نخست این رقابت‌ها و مسابقه بین ایران و پاکستان از چند ساعت قبل از مسابقه ظرفیت سالن ٦‌هزار نفری حسین رضازاده تکمیل شد. این سالن که در سال‌های اخیر تجهیز شده، اولین رقابت بین‌المللی را میزبانی می‌کرد و سربلند از این آزمایش سخت بیرون آمد. در روز برگزاری مسابقات تمامی خیابان‌های منتهی به ورزشگاه رضازاده مملو از خودرو بود و به دلیل طرح ترافیکی کوچه‌های منتهی به ورزشگاه، تعدادی نیز پیاده به محل برگزاری مسابقات آمده بودند. رحمان تقی‌زاده، کاپیتان تیم‌ملی والیبال زیر ٢٣‌سال ایران در این‌باره می‌گوید:   «این برد را به مردم ایران و به تماشاچیان خونگرم اردبیل تبریک می‌گویم. هواداران واقعا برای ما سنگ تمام گذاشتند. ما وقتی این همه تماشاچی را دیدیم شوکه شدیم.»
استارت پرقدرت ایران
خوان سیچلو، مربی آرژانتینی والیبال ایران که به‌عنوان دستیار در زمان سرمربیگری ولاسکو و لوزانو در تیم‌ملی بزرگسالان فعالیت می‌کرد، با تصمیم فدراسیون چند ماهی است که هدایت تیم زیر ٢٣‌سال را برعهده گرفته است. اولین و جدی‌ترین آزمون سیچلو و تیمش مسابقات قهرمانی آسیا در اردبیل بود. دیدار نخست امیدهای والیبال ایران در این رقابت‌ها مقابل پاکستان برگزار شد که ایران توانست با اقتدار تیم حریف را شکست دهد و بعد از ٢ روز استراحت در مرحله حذفی به میدان خواهد رفت.
بانوان راه داده نشدند
با این‌که یک روز قبل از شروع مسابقات امیدهای آسیا سعید درخشنده، نماینده کنفدراسیون والیبال آسیا اعلام کرده بود حضور بانوان برای تماشای این مسابقات منعی ندارد، عصر دوشنبه بازهم بانوانی که برای حضور در سالن حسین رضازاده رفته بودند، پشت درماندند. بانوان اردبیلی به مراتب استقبال بیشتری از آقایان داشتند اما با وجود وعده مسئولان تنها بانوان ورزشکار، خبرنگار و تعدادی از کادر فنی توانستند به سالن راه یابند و سایرین با وجود شور و شوقی که داشتند، پشت درهای بسته ماندند. جالب این‌که بعد از این اتفاق هیچ مسئولی از فدراسیون پاسخ به چرایی پشت درماندن بانوان با وجود اعلام قبلی نداد و باید دید در مسابقات آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی