انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۷۶۰ کیلومتر بزرگراه در سطح استان اردبیل باید احداث شود که اعتبار مورد نیاز برای اجرای آن بیش ازیک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، محبوب حیدری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: براساس مطالعات انجام شده حدود 900 کیلومتر بزرگراه در سطح استان نیاز داریم احداث شود که در حال حاضر140 کیلومتر از این مقدار بزرگراه در سطح استان اردبیل داریم و بر اساس آمار ترافیک در راه‌های مواصلاتی استان، 760 کیلومتر در سطح استان باید بزرگراه احداث شود که اعتبار مورد نیاز بالغ بر یک هزار و 400 میلیارد تومان است.

وی افزود: با توجه به منابع دولتی پروژه‌ها در اداره کل راه و شهرسازی استان اولویت بندی شده و بر اساس آمار ترافیک محور اردبیل به سرچم در اولویت نخست، محور اردبیل به سراب در اولویت دوم، محور اردبیل به آستارا در اولویت سوم و محور پارس‌آباد به سه راهی سربند و اردبیل به مشگین‌شهردر اولویت چهارم از لحاظ آمار ترافیک قرار دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل تصریح کرد: آمار ترافیک پارس‌آباد به مشگین‌شهر نزدیک به 50 هزار وسیله نقلیه در روز بوده و این  در حالی است که در محور اردبیل به سرچم در حدود 21 تا 23 هزار وسیله نقلیه در روز است که 4 برابر ترافیک نسبت به محور پارس‌آباد به مشگین‌شهر است.

حیدری با اشاره به راه‌های روستایی استان گفت: چهار هزار و 700 کیلومتر طول کل راه‌های روستایی در سطح استان اردبیل است که از این مقدار دو هزار و 800 کیلومتر از راه آسفالته برخوردار است و حدود یک هزار و 900 کیلومتر باقی مانده که وظیفه دولت در بحث آسفالت اتمام روستاهای بالای 50 خانوار است.

وی بیان کرد: روستاهای باقی مانده 50 خانوار نزدیک به 150 کیلومتر است و اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل اتمام این مقدار را تا پایان سال 98 در برنامه کاری خود داشته و بعد از اتمام اگر برنامه دولت مبنی بر آسفالت روستاهای 20 تا 50 خانوار باشد در برنامه کاری اداره کل گنجانده می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در مورد پروژه راه‌آهن اردبیل اظهار کرد: اعتبارات مصوب سال 96 این پروژه حدود 86 میلیارد تومان بوده که تخصیص مبلغ 50 میلیارد تومان صورت گرفته بود که با تلاش و پیگیری استاندار اردبیل 36 میلیارد تومان باقی مانده به این پروژه  اختصاص و به صورت صددرصد در سال 96 تخصیص اعتبار شد و قول مساعد داده‌اند که علاوه بر بودجه مصوب امسال، نزدیک 50 میلیارد تومان به این پروژه تخصیص یابد که با تخصیص این اعتبار به 136 میلیارد تومان می رسد.

حیدری افزود: علاوه بر آن مبالغ اشاره شده به استاندار اردبیل قول مساعد داده شده که 100 میلیارد تومان از طریق اوراق مشارکت نیز به این پروژه اختصاص یابد و در سال 97 تنها پروژه راه‌آهن کشور است که افزایش اعتبار داشته است که 22 درصد نسبت به سال 96 افزایش خواهد داشت و نزدیک 105 میلیارد تومان اعتبار سال 97 است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۸
انتخاب اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی