انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
شایسته است که کاندیداهای محترم مواظب نحوه مدیریت فضاهای مجازی منتسب به خود باشند و به جای شتابزدگی در افزایش بی ضابطه اعضای گروه ، مراقب اضافه شدن افراد ناشناس از طریق لینک های عمومی باشند تا فرصت لازم برای سوء استفاده و ضربه حیثیتی به اعتبار آنها فراهم نشود ...
هم زمان با ثبت نام کاندیداهای مجلس ، گروه ها و کانال های منتسب به این کاندیداها هم به شکل قارچ گونه ای افزایش یافته است. اغلب کاندیداهای ثبت نام کننده علاوه بر ملاقات های مردمی و میتینگ های گوناگون ، از هم اینک ستاد های دنیای مجازی خو د را تشکیل داده اند.
اخیرا مشاهده می شود با توجه به اقبال عمومی از نرم افزار تلگرام اکثر به جهت سهولت دسترسی برای مخاطب این نرم افزار را به کار برده اند.
بدین منظور سازندگان این گروه ها جهت جذب هوادار بیشتر از طریق لینک اقدام می کنند که سبب عضویت افراد ناشناس در گروه ها می شود.
وجود این چنین هواداران ناشناس و فاقد هویت علاوه بر اینکه سبب رونق افترا و تخریبات انتخاباتی شده است. اخیرا نوع دیگری از بداخلاقی اینترنتی نیز مشاهده شده است.
به گزارش تابناک اردبیل، سایت مشگین سلام گزارش داد اخیرا به یکی از گروه های منتسب به کاندیداها مطالب و عکس های مستهجن ارسال شده است.
بنابراین شایسته است که کاندیداهای محترم مواظب نحوه مدیریت فضاهای مجازی منتسب به خود باشند و به جای شتابزدگی در افزایش بی ضابطه اعضای گروه ، مراقب اضافه شدن افراد ناشناس از طریق لینک های عمومی باشند تا فرصت لازم برای سوء استفاده و ضربه حیثیتی به اعتبار آنها فراهم نشود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی