انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


تیم شهرداری اردبیل (2).JPG

اردبیل - مدیر باشگاه شهرداری اردبیل در خصوص روند آماده‌سازی این تیم برای مسابقات نیم فصل دوم لیگ دسته یک کشور، از آغاز اردوی یک هفته ای تمرینی در کرج خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهرام علیپور پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه فنی تیم های فوتبال باشگاه شهرداری اردبیل اضافه کرد: این اردو از امروز در کرج آغاز شد و تا ۲۲ دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه مرحله اول اردوی تمرینی این تیم در تعطیلات نیم فصل لیگ در اردبیل برگزار شده است، متذکر شد: پس بازی با تیم پاس در اردبیل به عنوان آخرین بازی دور رفت، تمرینات تیم شهرداری بعد از سه روز استراحت از روز ششم دی در اردبیل آغاز شد و تا ۱۵ دی ادامه داشت.

مدیر باشگاه شهرداری اردبیل تمرینات این تیم را در مرحله آماده سازی فشرده ارزیابی کرد و متذکر شد: این تمرینات در برخی از روزها به صورت دو جلسه روزانه برگزار می شد تا بازیکنان بتوانند به آمادگی لازم دست یابند.

وی با بیان اینکه اردوی کرج به عنوان مرحله دوم آماده سازی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در طول برگزاری این اردو علاوه بر تداوم برنامه های آماده سازی و تمرینی چند بازی دوستانه در نظر گرفته شده است.

علیپور با بیان اینکه تلاش می کنیم با رایزنی های صورت داده این بازی ها را با تیم های لیگ برتری برگزار کنیم، بیان داشت: البته برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم های لیگ یکی نیز مد نظر است.

وی علاوه بر این به تقویت نفرات تیم شهرداری اردبیل در نیم فصل دوم اشاره کرد و عنوان کرد: در این راستا تاکنون سه بازیکن جذب شده و با چند بازیکن نیز در پست های مختلف به توافق رسیده ایم که قرار است در اردوی کرج به تیم ملحق شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی