انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: امسال با عنایت خاص فدراسیون فوتبال 50 نفر از بازیکنان پایه فوتبال استان اردبیل تحت حمایت جدی قرار گرفتند.

خبرگزاری فارس: اردبیل 50 بازیکن فوتبالی در تیم‌های پایه کشور دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صمد نوتاش عصر امروز در جلسه اعضای کمیته پایه فوتبال اردبیل اظهار کرد: موفقیتی که استان اردبیل در فوتبال پایه به دست آورده است به ویژه در سال‌های اخیر نشان از توجه جدی به گروه سنی پایه فوتبال است که ما در قالب فستیوال‌ها مختلف سالانه سعی داریم تا استعدادهایمان را شناسایی کنیم.

وی با یادآوری اینکه توجه جدی به گروه سنی پایه در فوتبال می‌تواند زمینه بالندگی ورزش را به صورت مستمر تضمین کند، افزود: تمام باشگاه‌های دنیا به گروه سنی پایه خود بیش از هر زمان دیگر اهمیت می‌دهند و تلاششان بر این است تا تیم‌های پایه مورد حمایت و توجه جدی قرار گیرند.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل با یادآوری اینکه در بسیاری از باشگاه‌های معروف دنیا آکادمی‌ها و کالج‌‌های فوتبال  در این زمینه شکل گرفته و تا فوتبال پایه زیرساخت توسعه فوتبال ملی آنها شود، ادامه داد: ما نیز در سطح کشور و استان باید به چنین رویه‌ای روی آوریم تا با توجه جدی به استعدادهای گروه‌های پایه فوتبال بتوانیم کار را بهتر و شایسته‌تر به پیش ببریم.

نوتاش افزود: در دو سال اخیر فوتبال پایه در باشگاه‌های استان اردبیل و شهرهای مختلف مورد توجه قرار گرفته که نمونه آن دو باشگاه ذوب آهن و شهرداری اردبیل است که به شناسایی استعدادهای خود بیش از گذشته بها داده و توجه کرده‌اند.

این مسئول اظهار کرد: امسال 50 نفر از فوتبالیست‌های پایه ما در مراحل مختلف استعدادیابی و شناسایی توانمندی‌های آنها از سوی فدراسیون فوتبال مورد توجه قرار گرفته و به تیم‌های ملی دعوت شدند تا از ظرفیت آنها بیش از گذشته استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان عنوان کرد: امیدواریم در سایه این تلاش‌ها و پیگیری‌ها بتوانیم فوتبال استان را در مسیر خیز واقعی و حرکت بالنده قرار داده و بیش از هر زمان دیگر به افزایش ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در این حوزه کمک کنیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی