انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اردبیل- ایرنا- دبیر حزب آزادی استان اردبیل گفت : احزاب اصلاح طلب چه در سطح کلان، چه در سطح استانی و چه در سطح منطقه ای، در اجماع تشکیلاتی خودشان در قالب جبهه ای فراگیربه دنبال افزایش شور و شعور انتخاباتی و بالا بردن میزان مشارکت مردمی در عرصه انتخاباتی می باشند.

زعفر احد زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این احزاب با توجه به اعتقادی که به فرایند اعتدال گرایی و مشی اصلاح طلبی در مدیریت دولت و نیز مدیریت شهری دارند به دنبال تداوم این گفتمان برای دولت و شوراهای اسلامی شهر و روستا در دور آتی می باشند.احد زاده با اشاره به نقش احزاب در انتخابات افزود:نقش احزاب سیاسی در ارائه راهکارهای صحیح در مسیر اجرای قانون و تأمین خواسته های مردم پر اهمیت است. 
وی بیان کرد : ایجاد فضای سیاسی در فصل انتخابات، نیازمند پیش‌زمینه‌هایی است و با انتخاباتی شدن منظومه سیاسی کشور، مردم حال‌وهوای انتخاباتی پیدا می‌کنند بطوریکه در ادوار گذشته نیز دیده شده گاهی روزهای پایانی منتهی به انتخابات، فضای پرشور انتخاباتی شکل گرفته است و قطعا همزمانی انتخابات ریاست ‌جمهوری و شوراها، در فراگیر سازی نشاط انتخاباتی موثر خواهد بود. 
وی با اشاره به جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت : یکی از مولفه های بسیار مهم در پرشور سازی فضای پیش از انتخابات مشارکت حداکثری نهادها و احزاب مدنی است که نقش بی بدیلی را در این زمینه ایفا می کنند و نسبت به دوره های قبلی با اقبال عمومی فوق العاده ای در پذیرش یا عدم پذیرش برنامه ها و لیست های جریانات سیاسی در کشور مواجه هستیم .
احد زاده بیان کرد: احزاب اصلاح طلب به نوبه خود با دعوت از نخبه ها، کنشگران سیاسی و اجتماعی و مردم قطعا نقش آفرینی موثری در این انتخابات خواهند داشت.
وی افزود: تلاش می شود در ارتباط با لیست مشترک و واحد در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و نیز با لحاظ تخصص و نیز گرایشات سیاسی حضور فعال داشته باشیم چرا که رویکرد کلی اصلاح طلبان در کشور نیز همین بوده و تاکید بزرگان این جریان هم بر این اصل می باشد. 
وی اضافه کرد: روی آوری به لیست های انتخاباتی، زمینه پاسخگویی به مردم را توسط جریانات سیاسی فراهم می آورد و همین اصل باعث می شود اعتماد عمومی به احزاب و جریانات سیاسی افزایش یابد.
خبرنگار: یعقوب شاددل** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی