انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

اتحاد اصولگرایان در اردبیل قطعی و عملی است

پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۰۹:۰۴ ق.ظ

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان اردبیل گفت: اتحاد اصولگرایان برای انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلس و خبرگان رهبری قطعی و تحقق یافتنی است و هیچ شک و شبهه‌ای در آن نیست.

خبرگزاری فارس: اتحاد اصولگرایان در اردبیل قطعی و عملی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، توحید مجیدی شامگاه چهارشنبه در نشست جبهه اصولگرایان در اردبیل اظهار کرد: امروز در حالی 9 دی را گرامی می‌داریم که این روز در تاریخ و تقویم ایران به نام روز بصیرت و میثاق با ولایت فقیه نامگذاری شده و شایسته است با زنده نگه داشتن این روزها اجازه ندهیم تا دیگر دشمن با لباس فتنه وارد کشور شده و بخواهد دستاوردهای ما را به یغما ببرد.

وی گفت: امروز دشمن لباس نفوذ را به تن کرده تا در انتخابات پیش‌رو به اشکال مختلف اهداف، مقاصد و نیروهای خود را راهی مجلس کند اما قطعا با هوشیاری مردم جلوی این نفود و فتنه گرفته می‌شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان اردبیل ادامه داد: مردم با حضور در خیابان‌ها  میثاقی دوباره با خط ولایت بستند و بساط فتنه را در داخل و خارج برچیدند و زمینه را برای تقویت وحدت در کشور مساعدتر کردند.

مجیدی عنوان کرد: جریان فتنه سبب شد تا ملت ما در مقابل همدیگر قرار گیرند و دشمنان خارج نشین نیز با برنامه‌های مختلف از این حرکت سوءاستفاده کرده و تلاش کنند تا امنیت کشور اسلامی را به مخاطره بیندازند.

وی از 9 دی به عنوان تجلی تبعیت بی‌چون و چرای ملت از ولایت فقیه یاد کرد و گفت: ولی فقیه رمز موفقیت جمهوری اسلامی ایران در برابر تمام تهدیدات است.

سرپرست جبهه پیروان امام و خط رهبری در استان اردبیل اظهار کرد: اگر ما قدرت ولایت فقیه را در کشور نداشتیم امروز عزت و اعتبار داخلی و خارجی نداشتیم و دشمن به تاخت و تازهای خود ادامه می‌داد.

مجیدی خاطرنشان کرد: عده‌ای تصور می‌کنند که جریان فتنه 88 یک اتفاق مقطعی و کوچک بود که با گذشت زمان باید به فراموشی سپرده شود در حالی که باید سران فتنه تاوان عمل خیانتکارانه خود را بپردازند تا یوم‌الله 9 دی  همیشه، زنده و جاودانه بماند.

وی 9 دی را یک حماسه الهی با رهبری و درایت حکیمانه مقام معظم رهبری توصیف کرد و گفت: ملت سربلند ایران از این امتحان پیروز بیرون آمده است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان اردبیل عنوان کرد: در 9 دی نسل سوم انقلاب مانند نسل اول و دوم با تبعیت از رهبر انقلاب توانستند انقلابی عظیم برپا کنند.

مجیدی تصریح کرد: در این برهه از تاریخ برای اینکه در جامعه اسلامی دچار فتنه نشویم باید همه گوش به فرمان ولایت فقیه با اتحاد و انسجام کارها را به پیش برده و دشمن را ناامید کنیم.

وی حساسیت انتخابات پیش‌رو را به همراه ضرورت اتحاد و انسجام اصولگرایان یادآور شد و افزود: دشمن برای انتخابات پیش‌رو خواب‌های پریشانی دیده است که اگر به هوش نبوده و بصیرت نداشته باشیم قطعا در دامن آنها گرفتار خواهیم شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مجیدی در پایان سخنان خود گفت: اولین نشست هم‌اندیشی گروه‌ها و احزاب اصولگرا به میزبانی جبهه ایستادگی و با حضور دیگر گروه‌های اصولگرا قطعا پر از خیر و برکت بوده و به معرفی گزینه‌های انتخاباتی شایسته در مجلس کمک خواهد کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی