انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: شیطان بودن آمریکا بنا به فرموده امام راحل در این 36 سال به ملت ایران اثبات شده هر چند که عده‌ای امر.ز می‌خواهند این تفکر را به زعم خود زیر سئوال ببرند.
خبرگزاری فارس: آمریکا برای همه تاریخ در ذهن ملت ایران شیطان بزرگ است / تفکر لیبرالیستی عده‌ای نمی‌تواند این واقعیت را زیر سئوال ببرد

منصور حقیقت‌پور در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: هیچ تفکر و اندیشه ‌لیبرالیستی و تندگرایانه در این کشور نمی‌تواند تفکر شیطان بزرگ بودن آمریکا را زیر سئوال ببرد و یا بر این اندیشه خط بطلانی بکشد چرا که تفکر اهریمنی و شیطانی در ذات آمریکایی‌هاست و هیچ وقت نمی‌توانند این پلیدی را از خود دور کنند.

وی با انتقاد از کسانی که با اندیشه و تفکر لیبرالیستی و مادی‌گرایانه سعی می‌کنند با سفر به استان‌های مختلف به گونه‌ای القا کنند که دیگر دوران شیطان بزرگ بودن آمریکا سپری شده است، گفت: قطعا این تفکر هضم خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس یادآور شد: هیچ کس حق ندارد به تفکر بلند امام راحل که در سخت‌ترین شرایط فرمودند «آمریکا شیطان بزرگ است» زیر سئوال ببرد و یا بخواهد در مسائل اخیر توافق هسته‌ای موج‌سواری کنند چرا که این ملت همیشه روحیه استبکارستیزی خود را حفظ کرده و اجازه نداده عده‌ای بخواهند به آن خدشه‌ و یا خدعه‌ای را وارد کنند.

حقیقت‌پور بیان کرد: این ملت بار دیگر در 13 آبان امسال فریاد بلند مرگ بر آمریکا و مرگ بر شیطان بزرگ را سر داده و به دنیا اعلام خواهند کرد که حقیقت انقلاب اسلامی حقیقت مقابله با تفکر ظالمانه، تبعیض و نظام استکباری است که حیات دیگر ملت‌ها را به مخاطره انداخته است.

وی با انتقاد از کسانی که سعی می‌کنند به هر شکل ممکن حتی با به حراج گذاشتن آبروی خود حقیقت انقلاب اسلامی را که مبارزه با استکبار بوده به نحوی زیرسئوال ببرند، گفت: جامعه بشری امروز به این نتیجه رسیده که سر سلسله همه مشکلات جنگ و قتل و کشتار و آوارگی میلیون‌ها انسان مظلوم در دنیا اندیشه شیطانی آمریکاست اما اینکه عده‌ای در داخل سعی می‌کنند غیر این را القا کنند خود جای تامل دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی