انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


فرماندار اردبیل گفت: از داوطلبین شرکت در انتخابات شورای شهر و روستا خواهشمندیم تا برای ثبت نام فردا به فرمانداری و بخشداری‌های مرکز استان مراجعه کنند و روند ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جواد زنجانی افزود: از تمامی افرادی که قصد ثبت نام در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارند خواهشمندیم تا فردا برای ثبت نام به فرمانداری و بخشداری‌های مرکز استان مراجعه کنند و روند انجام ثبت نام را به روز آخر موکول نکنند.

وی گفت: ازدحام داوطلبین در روز‌ آخر باعث ایجاد مشکلات فراوانی می‌شود به همین دلیل تقاضا داریم تا داوطلبین در صورت امکان حتما فردا برای ثبت نام در انتخابات به محل‌های تعیین شده مراجعه کنند.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: یک روز بعد از اتمام ثبت نام روند رسیدگی به تایید صلاحیت‌ها شروع می‌شود و صلاحیت داوطلبین طی یک زمانبندی از پیش تعیین شده به اطلاع افراد خواهد رسید.

زنجانی بیان کرد: آمار ثبت نام کنندگان در شهرستان اردبیل به بیش از ۳۶۰ نفر رسید که از این میزان ۱۷۵ نفر در شهر اردبیل و مابقی در شهر هیر، بخش مرکزی اردبیل و بخش ثمرین است.

وی افزود: با توجه به پایان تعطیلات عید و آغاز روزهای کاری انتظار می‌رود در دو روز باقی مانده تعداد افراد ثبت نام کننده افزایش قابل توجهی داشته باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی