انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل بیان کرد: همه فعالان جریان اصولگرایی معتقدند به هیچ‌وجه نباید در این جریان انشقاق و دودستگی به وجود آید ما در این ائتلاف پیشگام هستیم و آمادگی ائتلاف با سایر گروه‌های اصولگرا را داریم.

خبرگزاری فارس: آماده وحدت و ائتلاف با گروه‌‌های اصولگرا هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حبیب کوهی شامگاه چهارشنبه در نشست جبهه اصولگرایان در اردبیل اظهار کرد: ما بدون اینکه به جریان‌های افراطی به اصلاح اصولگرا و اصلاح‌طلب اعتقادی داشته باشیم در این شش سال ثابت کردیم که با تکیه بر مبانی اندیشه انقلاب اسلامی و تبعیت از خط ولایت از افراد و گروه‌هایی حمایت می‌کنیم که به بالندگی نظام اسلامی اعتقاد راسخ دارند.

وی گفت: ما امروز اولین نشست هم‌اندیشی اصولگرایان را با حضور دبیران چندین تشکل و حزب اصولگرای استان میزبانی کردیم تا ثابت کنیم آماده ائتلاف و پیشبرد اهدافمان هستیم و بر این باوریم باید اصولگرایی را به عنوان یک گفتمان مورد توجه قرار داده و زیر پرچم ولایت حرکت‌هایمان را بدون منیت‌ها و خودخواهی‌ها و دامن زدن به مشکلات سلیقه‌‌ای انسجام بخشیم.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل بیان کرد: به هیچ‌وجه نباید در جریان اصولگرایی انشقاق و دودستگی به وجود آید چرا که همه بر این نظر معتقدند، ما در این ائتلاف پیشگام هستیم و از ماه‌ها قبل اعلام کردیم که آمادگی ائتلاف با سایر گروه‌های اصولگرا را داریم.

کوهی با بیان اینکه جبهه ایستادگی با 15 حزب، پایداری نیز به همین تعداد حزب، پیروان خط امام و رهبری با 15 حزب و جامعه زینب نیز با گروه‌های مختلف در صحنه حاضر هستند، گفت: ما از تشکیل جریان متحد اصولگرایی حمایت می‌کنیم و تلاشمان بر این است تا جریان اصولگرایی فدای تصمیم‌گیری چهار نفر در یک اتاق بسته نشود بلکه به صورت منطقی و با مشاهده وضعیت انتخابات پیش‌رو گزینه‌هایمان را معرفی کنیم.

وی ادامه داد: به هیچ‌وجه اعتقادی به حرکت و تصمیم‌گیری اصولگرایان در یک چهاردیواری نداریم بلکه باید مدبرانه عمل کنیم چرا که جریان نفوذ در مجلس خبرگان رهبری مسئله خطیری است که حتی بدتر از فتنه 88 است و اگر ما غفلت کنیم نیروهای سازمان یافته‌ای راهی مجلس و خبرگان خواهند شد و به حرکت اصولگرایی ضربه‌ای واقعی خواهد خورد.

دبیر جبهه ایستادگی استان اردبیل با انتقاد از کسانی که محسن رضایی را متهم به دور شدن از خط ولایت و رهبری می‌کنند، افزود: این شخصیت انقلابی زمانی لباس رزم و زمانی دیگر لباس سیاست را برتن کرد و همواره اوج ولایتمداری‌شان را نشان داده و در دفاع از انقلاب از هیچ حمایتی کوتاهی نکرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کوهی در پایان سخنان خود یادآور شد: ما آماده وحدت و ائتلاف با گروه‌‌های اصولگرا هستیم و امیدواریم این جبهه بتواند لیست واحدی را برای انتخابات پیش رو ارائه کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی