انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


در دوره های گذشته بسیاری از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی با وعده هایی که بعدها به فراموشی سپرده شد توانستند آراء زیادی را از آن خود کنند و راهی بهارستان شوند.

به گزارش خبرنگار  به نقل از ارس تبار،این روزها با ورود افراد به صحنه رقابت های انتخاباتی دهمین دوره مجلس شوای اسلامی شاهد تبلیغات آنها هرچند زودهنگام به روش های مختلف هستیم؛ علیرغم اینکه زمان تبلیغات قانونی برای کاندیداهای انتخابات مجلس دهم از 29 بهمن تا 6 اسفند در نظر گرفته شده است اما این تبلیغات آغاز شده و به روش های گوناگون در حال انجام است.

کاندیداهای انتخابات پیش رو، این روزها حضوری پررنگ تر از گذشته در مکان ها و مراسمات مختلف دارند.علاوه بر این شبکه های اجتماعی نیز به یاری آن ها آمده و فرصت مناسبی را برای یارگیری کاندیداها در این فضای گسترده فراهم کرده است.

در این میان انتشار عکس هایی از برخی کاندیداها در کنار اقشار ضعیف جامعه همانند کارگران در فضای مجازی جالب توجه است و به شیوه ای برای تبلیغات برخی کاندیداها تبدیل شده است.

حضور در میان مردم و توجه به مشکلات آنها و سعی در برطرف کردن مشکلات از مطالبات تمام اقشار جامعه و بخصوص قشر ضعیف جامعه به شمار می رود.اما آنچه از زبان مردم شنیده می شود گویای آن است که نمایندگان آن ها نتوانسته اند به وعده های خود و آنچه که مطالبه اصلی آن ها بوده است جامه عمل بپوشانند.

در دوره های گذشته بسیاری از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی با وعده هایی که بعدها به فراموشی سپرده شد توانستند آراء زیادی را از آن خود کنند و راهی بهارستان شوند. به نظر می رسد، آلزایمر سیاسی مدت هاست گریبانگیر نمایندگان مردم شده است و این امر باعث شده تا آن ها به وعده های خود عمل نکنند.

توجه به اقشار مستضعف جامعه و به تعبیر امام خمینی (ره) ولی نعمتان جامعه از ضرورت ها به شمار می رود و کاندیداهای مجلس نیز فراموش نکنند که نباید توجه به اقشار ضعیف جامعه تنها در برهه ای از زمان و با هدف جمع آوری رای صورت گیرد چرا که اینگونه رفتارها و دادن وعده های بیهوده به مردم توهین به شعور آن ها محسوب می شود.

آنچه امروز مردم از نمایندگان خود انتظار دارند این است که منافع شخصی را بر انجام آنچه که وظیفه آن هاست، ترجیح ندهند و خدمت رسانی به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

گزارش:سجاد میرزایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی