انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

آرامش انتخاباتی؛ مهمترین خواسته مردم

جمعه, ۱۳ آذر ۱۳۹۴، ۰۵:۱۹ ب.ظ

ظهور کاندیدا ها و نخبگان سیاسی در عرصه ی انتخابات همواره با مناظرات و بحث هایی همراه بوده و هست که این عمل نه تنها باعث از بین رفتن فضای پاک انتخاباتی نمی شود بلکه عرصه ی سیاسی و اجتماعی را برای انجام عملیات و مانورهای سیاسی بسیط تر و بهتر می کند.

پرهیز از انحرافات اخلاقی و سیاسی توسط کاندیداهای مطرح و نخبه و رقابت سالم در جهت پیش برد اهداف نظام جمهوری اسلامی از جمله نکات قابل توجه برای کاندیداها می باشد.

کینه و کدورت های قدیمی و استفاده ی ابزاری از انتخابات جهت انتقام جویی توسط کاندیدا های محترم، نه تنها باعث محبوب شدن چهره ی آنان نزد مردم  و افزایش آراء آنان نمی شود بلکه باعث زمینه سازی برای ظهور فتنه ی کبری می گردد, فتنه ای که این بار دامن گیر برخی سیاسیون و برخی اقشار ملت نخواهد شد بلکه بدتر از آن باعث ایجاد چند دستگی و بروز اختلافات بنیادین میان اکثر اقشار جامعه و اکثر سیاسیون خواهد بود.

لذا آرامش انتخاباتی مهمترین خواسته ی ملت ایران در این دوره از انتخابات می باشد و کاندیداهایی موفق خواهند بود که خود را اسیر بازیهای سایه ای عوامل ضد انقلابی ننمایند.

دستورات قانون و رهنمود های مقام معظم رهبری همواره به مثابه ی چراغ های روشنیست که در دل تاریکی ها راه را از بی راهه تمایز می بخشد و تنها کسانی می توانند راه را مستقیم و بدون لغزش بپیمایند که از این دو استفاده ی کامل را برده باشند.

تخریب و فضا سازی منفی علیه دیگر کاندیدا ها در این دوره از انتخابات دارای حساسیت بسیار بالاییست و عمل اشتباه هر یک از کاندیدا های محترم به منزله ی ریختن نفت بروی آتش می باشد و هرکس عمل اشتباهی مرتکب شود می بایست بالطبع منتظر عواقب آن نیز باشد.

کشور ایران گام های خود را سریع و بلند به سوی قله های پیشرفت و ترقی برمی دارد و کاندیداهای محترم و نخبگان سیاسی وظیفه ی هموار کردن راه را برعهده دارند.

مانع تراشی و ایجاد چاله و چاه بر سر راه پیشرفت کشور در هر قالب و عنوانی این بار از سوی هیچ نهاد و ارگانی قابل قبول نمی باشد و به قول معروف مؤمن از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود و ملت مؤمن و انقلابی ایران نیز از یک سوراخ دو بار گزیده نخواهند شد.

امیدوار هستیم در این دوره از انتخابات افرادی وارد عرصه شوند که اولا مؤمن و متعهد باشند و ثانیا خود و اطراف خود را پاک سازی نموده باشند تا خدای ناکرده شبهه ای در اذهان ایجاد نشود.

تجارت انتخاباتی و خرید آرائ مناطق محروم و قشر ضعیف کشور امری مذموم است که از سوی ملت شریف ایران تحریم خواهد شد و همچنین سخنرانی های غیر واقع و خرج های کلان تبلیغاتی کاندیداها بیانگر اهداف شوم آنان در رسیدن به مجلس می باشد که نباید از نگاهها دور بماند.

در پایان آرزو داریم نمایندگانی از استان اردبیل وارد مجلس دهم شوند که اولا فعال، مبتکر و نخبه باشند و ثانیا رنج و درد کشیده باشند تا بتوانند درد و رنج مردم را درک نمایند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۳
انتخاب اردبیل

انتخابات اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی