انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نماینده مردم اردبیل در مجلس مطرح کرد؛

پیش‌بینی تخصیص ۳۹۱ میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل

اردبیل – نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۳۹۱ میلیارد تومان اعتبار به راه‌آهن اردبیل اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا کریمی بعدازظهر پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در بودجه سال ۹۶ برای راه‌آهن اردبیل ۹۱ میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است.

وی افزود: علاوه بر این در راستای توسعه ناوگان حمل‌ونقل ریلی کشور اعتباراتی به راه‌آهن اردبیل به همراه دو مسیر ریلی دیگر در نظر گرفته شده که کل اعتبار ۶۸۰ میلیارد تومان است.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: از محل این اعتبار حداقل ۱۵۰ میلیارد تومان به اردبیل اختصاص یابد.

کریمی افزود: علاوه بر این با پیگیری مجمع نمایندگان استان وزارت راه و شهرسازی در سال جاری متعهد به ریل‌گذاری ۹۰ کیلومتر از راه‌آهن میانه به اردبیل شده است، ادامه داد: در سال جاری ۱۵۰ میلیارد تومان هم از ردیف اعتباری اسناد و خزانه و سکوک به راه‌آهن اردبیل اختصاص می‌یابد.

به گفته نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی دو قطعه از پروژه راه‌آهن اردبیل که اجرا نشده بود، اخیراً به مناقصه داده شد تا به پیمانکار واگذار شود.

کریمی اضافه کرد: کارگروهی با عنوان کارگروه تکمیل پروژه راه‌آهن اردبیل متشکل از مجمع نمایندگان استان، استاندار، معاون وزیر و مشاور عالی وزیر در امور سرمایه‌گذاری تشکیل شده و از این طریق پروژه راه‌آهن پیگیری می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی