انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی فرمانداری اردبیل، جواد زنجانی اظهار کرد: تشکیل ستادهای انتخاباتی در هسته مرکزی شهر اردبیل ممنوع بودهو از نامزدهای انتخاباتی تقاضا می‌شود از هرگونه تشکیل ستاد انتخاباتی خود در هسته مرکزی شهر اردبیل خودداری کنند چرا که نظارت همه‌جانبه‌ای در این زمینه توسط دستگاه‌های متولی و دستگاه قضایی در سطح شهر حاکم است و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های ارائه شده تشکیل ستاد انتخاباتی از ابتدای میدان شریعتی تا بازار و از چهارراه امام خمینی تا میدان ورزش ممنوع اعلام شده است، افزود: تشکیل ستاد انتخاباتی از بازار تا پیرعبدالملک و مسیر بازار تا عالی‌قاپو نیز ممنوع بوده و از نامزدهای انتخاباتی انتظار داریم تا از هرگونه تشکیل ستاد انتخاباتی خود در این مسیرها خودداری کنند.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه فعالیت‌های انتخاباتی نامزدها توسط دستگاه‌های قضایی رصد می‌شود، گفت: با هرگونه فعالیت‌های انتخاباتی در غیر از زمان معین شده توسط دستگاه‌های قضایی برخورد انجام می‌گیرد که انتظار داریم تا کاندیداها به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشند.

زنجانی تصریح کرد: امسال 2 انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را در پیش‌رو داریم که برگزاری سالم با مشارکت حداکثری مردم مهمترین اولویت در این راستا بوده و در این زمینه برنامه‌های اساسی انجام گرفته است.

وی اظهار کرد: انتخابات 29 اردیبهشت برای کشورمان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و بار دیگر مردم ولایتمدار اردبیل با حضور حماسی در پای صندوق‌های رای برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم خواهند زد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی