انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

امروز تمامی مقاطع تحصیلی شهری سری قبل از ظهر و بعد از ظهر در مشگین‌شهر به علت وجود مشکل آبرسانی در سطح شهر به دنبال وزش تندباد تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، امروز شنبه 26 فروردین‌ماه براساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل سری قبل از ظهر و بعد از ظهر در مشگین‌شهر تمامی مقاطع تحصیلی شهری به علت وجود مشکل آبرسانی در سطح شهر تعطیل است.

آموزش و پرورش استان شب گذشته اعلام کرده بود که تمامی مدارس سری قبل از ظهر در مشگین‌شهر به علت تندباد و حل مشکلات آب شهری با تاخیر و در ساعت 9:30 صبح شروع به کار خواهند کرد که با توجه به مشکلات موجود صبح امروز تمامی مقاطع صبح و عصر این منطقه تعطیل اعلام شد.

تندباد با سرعت 130 کیلومتر روز گذشته مشگین‌شهر را در نوردید که این امر سبب آب شدن برف و یخچالهای دامنه سبلان و جاری شدن سیل در خیاوچایی مشگین‌شهر شد که به علت این امر آب شرب مشگین‌شهر قطع شده و آبرسانی با تانکر به مردم انجام می‌شود.

علاوه بر قطعی آب وزش تندباد خسارات زیادی را نیز به تاسیسات زیربنایی، مبلمان شهری، برق‌رسانی و باغات و مزارع این شهرستان وارد کرده و زندگی روزانه مردم را با اختلالاتی مواجه کرد.

علاوه بر شهرستان مشگین‌شهر وزش باد شدید در سایر مناطق مرکزی استان نیز سبب بروز اختالاتی شد به طوری که در مرکز استان شاهد وزش باد با سرعت 104 کیلومتر بر ساعت بودیم.

براساس پیش‌بینیهای هواشناسی از امروز صبح از سرعت وزش باد تا حدود زیادی کاسته شده و تا فردا صبح شاهد خارج شدن سامانه وزش باد از استان خواهیم بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۶
انتخاب اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی