انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

فعالیت انتخاباتی کارمندان دولت ممنوع شد

يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۰۹ ق.ظ
معاون سیاسی استانداری اردبیل فعالیت‌های انتخاباتی و طرفداری از کاندیداها را توسط کارکنان دولت ممنوع دانست.
کد خبر:۴۱۵۰۴۲
تاریخ انتشار:۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۹29 April 2017

 به گزارش تابناک اردبیل، ناصر نصیری در جلسه ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار کرد: در راستای حفظ حقوق نامزدهای انتخاباتی انتظار می‌رود تا فرمانداریها و ستادهای اجرایی در سطح استان فضای تبلیغات و فعالیت انتخاباتی را در چارچوب قوانین و مقررات فراهم کنند.

وی رعایت اصلی بی‌طرفی توسط هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی استان را ضروری دانست و بیان کرد: باید تمامی عوامل انتخابات در سطح استان در چارچوب قانون عمل کرده و با همکاری و هماهنگی صمیمانه از هرگونه تبلیغ بر علیه یا له کاندیدایی خاص خودداری کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات را در گرو برگزاری فعالیتهای تبلیغاتی سالم و بدون حاشیه‌پردازی دانست و گفت: انتظار می‌رود تمامی اعضای هیئتهای اجرایی، نظارت و بازرسی استان در این زمینه تلاش و اهتمام همه‌جانبه‌ای داشته و زمینه حضور حداکثری مردم را در عرصه انتخابات 29 اردیبهشت‌ماه فراهم کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل فعالیت‌های انتخاباتی و طرفداری از کاندیداها را توسط کارکنان دولت در ساعات اداری ممنوع دانست و تصریح کرد: به طور قطع با هرگونه فعالیت‌ها و حرکت‌های انتخاباتی در سطح استان توسط مسئولان مربوطه برخوردهای قانونی لازم انجام می‌شود.

وی با تاکید بر همکاری و مشارکت تمامی دستگاه‌ها و نهادهای استان اردبیل با ستاد انتخابات اظهار کرد: این دستگاه‌ها موظف به همکاری و تامین امکانات مورد نیاز ستاد انتخابات استان هستند و انتظار می‌رود در این زمینه با هماهنگی‌های لازم مشارکت لازم را داشته باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی