انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


به گفته یک منبع آگاه، سرمایه گذار منطقه نمونه گردشگری نیر پس از 10 سال بلاتکلیفی و بمنظور اعتراض، از استاندار اردبیل درخواست صدور مجوز برای تحصن شده است.

به گزارش پایگاه خبری آذرسلام، کار سرمایه گذار منطقه نمونه گردشگری سقزچی نیر در ادبیل پس از ده سال روند لاک پشتی و توقف چتدین ساله به درخواست تحصن کشیده شد.

سرمایه گذار منطقه نمونه گردشگری نیر که کار خود را از سال 86 استارت زده و در بین راه با توقف و بروکراسی چندین ساله! مواجه شده بود اکنون با گذشت بیش از ده سال، طی ارسال نامه ای به نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل آیت الله سیدحسن عاملی - مقامات؛ سیاسی، امنیتی و نظامی و  انتظامی استان در خواست تحصن کرده است.

به گفته یک منبع آگاه و مطلع؛ در این نامه که تصویر آن به دست رسانه ما رسیده است این سرمایه گذار بنا به درخواست و فشار بیش از هزار نفر از سهامداران این شرکت برای حضور بر سر پروژه توقیف شده در نیر جهت تحصن و اعتراض و افشاگری کارشکنی ها درخواست تحصن کرده اند.

گفتنی است با استناد به متن این نامه؛ سهامداران و مدیرعامل این شرکت سرمایه گذاری برای روز 14 مرداد مصادف با سالروز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی! از استاندار و معاون سیاسی درخواست تحصن کرده است.

نکته جالب این نامه درخواستی این است که در انتهای نامه و ردیف رونوشت، به مجمع نمایندگان استان رونوشت ارسال نشده است! و آیا این به معنی آن بوده که مجمع نمایندگان استان اردبیل و بویژه نمایندگان محترم شهرهای اردبیل - نیر - نمین و سرعین اطلاعی از معضلات و مشکلات سرمایه گذاران و عزمی برای شکستن این طلسم ندارند؟!.

" افکار عمومی استان بارها از بی توجهی به سرمایه گذار و حفظ آن با چنگ و دندان – عدم رغبت حضور سرمایه گذاران در استان و یا ایجاد بروکراسی و در نهایت ترک سرمایه گذار از این منطقه مستنداً دیده و شنیده اند و در این خصوص نیز درانتظار نتایج و اعلام پاسخ مسئولان می باشند".

 

 

ادامه متن نامه ..

                     

 
تاریخ انتشار: د, 1392/10/09 - 16:05

استاندار اردبیل انتقاد کرد/

بروکراسی اداری، مدیران سلیقه ای، عملکرد بانک ها و سوء مدیریت

آذرسلام: استاندار اردبیل در کنفرانس خبری خود ضمن پاسخ به سؤالات خبرنگاران در سطح استان از عدم حمایت عملی سرمایه گذاران در گذشته انتقاد کرد.
 
 
تاریخ انتشار: د, 1392/08/27 - 14:30
 
این تیترها و امثال آن، اظهارات مقام عالی اجرایی استان اردبیل بوده که پس از استقرار در استان و با توجه به شناخت قبلی از استان اردبیل به این معضل اعتراف کرده است.
 
 
 

انتهای پیام/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۳
انتخاب اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی