انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

حادثه در جاده اردبیل ـ گرمی 4 مصدوم بر جای گذاشت

استان‌ها > اردبیل - عصر امروز بر اثر برخورد شاخ به شاخ دو دستگاه خودروی سواری پژو و پراید در جاده جدید گرمی ـ اردبیل 4 نفر به شدت مصدوم شدند.

خانم انورپور سرپرست جمعیت هلال‌احمر گرمی در مورد این سانحه رانندگی گفت: این اتفاق که در ساعت 16:30 دقیقه عصر امروز به وقوع پیوست دو خودروی سواری پژو 405 و پراید در مسیر سه راهی اسمعیل‌کندی جاده جدید گرمی ـ اردبیل با یکدیگر برخورد کردند که بر اثر این برخورد 4 نفر به شدت مصدوم شدند.

وی افزود: در این حادثه راننده پراید به علت جراحات شدید در داخل خودرو گیر کرده بود که با کمک و امدادرسانی یک ساعته نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر گرمی رهاسازی شد و توسط فوریت‌های پزشکی به بیمارستان انتقال یافت.

وی با اشاره به اینکه 3 تن از این مصدومان دیگر نیز از سوی جمعیت هلال‌احمر توسط اورژانس گرمی به بیمارستان ولایت انتقال یافتند، افزود: در این حادثه 2 تیم عملیاتی شامل 5 امدادگر و نجاتگر خدمات لازم را به مصدومان ارائه کردند.

علت حادثه از سوی عوامل پلیس راه گرمی ـ بیله سوار در دست بررسی است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۶
انتخاب اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی