انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

دادستان اردبیل از راه‌اندازی دایره ویژه مبارزه با جرائم سایبری برای کنترل فضای مجازی خبر داد.

به گزارش تابناک اردبیل، ناصر عتباتی اظهار داشت: در قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا موعد فعالیت‌های تبلیغاتی مشخص است و حتما باید این فعالیت‌ها در مدت تعیین شده انجام شود که در این راستا انتظار می‌رود تا داوطلبان این دوره از انتخابات به قوانین در این حوزه احترام گذاشته و از تبلیغات در خارج از موعد مقرر خودداری کنند.

وی با هشدار به تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردبیل بیان کرد: تبلیغات پیش از موعد تخلف انتخاباتی به شمار می‌رود و برخورد قاطع و قانونی با این افراد در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با اشاره به راه‌اندازی شعبه ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی در دادسرای اردبیل گفت: تخلفات نامزدهای انتخاباتی خارج از نوبت در این شعبه رسیدگی می‌شود.

عتباتی تصریح کرد: در راستای سالم‌سازی فعالیت‌های انتخاباتی و تبلیغاتی و فراهم‌آوردن بستر قانونی برای رقابت سالم و برابر، با افرادی که از اکنون اقدامات تبلیغی را آغاز کرده‌اند، برخورد می‌شود به طوری که به ناجا اعلام شده که در این زمینه نظارت‌ها را تشدید کنند و موارد تخلف اعم از راه‌اندازی ستاد، نصب بنر و سایر موارد را که وجود دارد را بدوا با تذکر کتبی به متولیان امر و ارائه مهلت 24 ساعته به نامزدها اعلام کنند تا اقدام به جمع‌آوری اقدامات و اقلام تبلیغاتی کنند و اگر در این مدت اقدام نشود دستور قضایی در رابطه با جمع‌آوری و برخورد با این فعالیتهای انتخاباتی صادر می‌شود.

وی از رصد فعالیتهای تبلیغی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی خبر داد و گفت: در فضای مجازی نیز پلیس فتا و سایر مجموعه‌های متولی این امر فعالیتهای انتخاباتی و تبلیغاتی و نیز فعالیتهای تخریبی که در این فضا وجود دارد را رصد می‌‌کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از راه‌اندازی دایره ویژه مبارزه با جرائم سایبری در دادسرای اردبیل خبر داد و افزود: با راه‌اندازی این دایره نیز ما فضای مجازی را کنترل خواهیم کرد و براساس وظیفه و تکلیف ذاتی که پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی بوده در این زمینه ورود پیدا کرده و چنان چه با تخلفات در این حوزه مواجه شویم به طور قطع تعقیب کیفری و مجازاتهای لازم معمول خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی