انتخاب اردبیل

انتخاب اردبیل
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما به نقل از ازناو ، حجت الاسلام والمسلمین امیر رشتبری خطیب نماز جمعه سومین هفته ماه مبارک رمضان شهرستان خلخال گفت: دولت مواظب باشد به سرنوشت بنی صدر گرفتار نشود.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در پرهیز از دو قطبی سازی بین مردم کشور گفت: با تقسیم مردم زحمات ملت بزرگ ایران ضایع و به هدر نرود.

حجت الاسلام والمسلمین رشتبری با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب دراین خصوص که آقای روحانی خطابه خوانی و رهنمودگرایی را کنار بگذارد وبیشتر در عمل گرایی و مسئولیت پذیری حرکت کند گفت: معیشت مردم ، مشکلات مردم باید به دست دولت حل شود.

 امام جمعه خلخال بااشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای گفت: رهبر انقلاب دو قطبی بودن کشور را به ضرر این انقلاب ویک تجربه خطرناک می داند که در سال 1359 کشور را دچار مشکل کرد.

وی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس در هفته آینده گفت: روز قدس یک صحنه از حضور مردم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و نمادی از آتش و اختیار است.

حجت الاسلام والمسلمین رشتبری افزود: مخاطب آتش به اختیار مردم هستند و نخبگان ، روشنفگران و جوانان جامعه هر وقت ببیند که مصلحت نظام وانقلاب به خطر افتاد آتش به اخیتار را اجرا خواهند کرد.

وی با تقدیر از شورای انقلاب فرهنگی واینکه جلسه اخیر با حضور رئیس جمهور کشورمان برگزار شد گفت: این اقدام هر چند دیر بالاخره انجام و در آن سند ننگین 2030 از اجرا باز ماند ولی انتظار می رود که این سند ننگین که یک کاپیتولاسیون دوباره برای ملت ایران است به کلیت باطل شود.

امام جمعه خلخال افزود: کسانی بودند که گفتند حضرت آقا به مفاد آن آشنایی ندارد در حالی که بعدا خود آن افراد دریافتند که رهبر انقلاب خطر این فاجعه را زودتر از همه با بصیرت تشخیص و تذکرات لازم را داده است.

وی تبعیت از ولی فقیه جامع شرایط زمان را یادآور شد و گفت: تبعیت از رهبری امری واجب است و کسانیکه خیلی ظالمانه و همسو با جریان استکبار دراین فکر بودند که جریان رهبری را تضعیف کنند باید بدانند ملت همسو با رهبر انقلاب بوده واین رهبر با گذشت 30 سال از رحلت امام راحل در برابر تمامی مشکلات وطوفان ها کشتی انقلاب ونظام مقدس جمهوری اسلامی را به شایستگی سکانداری کرده است.

وی افزود: شخصیت، رفتار ، سلوک واعتقادات این رهبر انقلاب دقیقا شبیه حضرت علی (ع) بوده واین سلوک اعتقادی ، رفتار با مردم ، و عمل این رهبر انقلاب هیچ فرقی با شخصیت و خصوصیات اخلاقی امام علی (ع)  نداردو با نفسی پاک در همه حال پشتیبان انقلاب ونظام بوده است.

امام جمعه خلخال سالروز شهادت حضرت علی (ع) امام اول شیعیان جهان را تسلیت گفت و یاد خاطره شهیدان چمران ، بخارایی و همرزمان آن شهدا را گرامی داشت و بر استفاده از فرصت شب های قدر و حضور پرشور در محافل قرآنی ومعنوی در مساجد تاکید کرد.

رشبتری با تقدیر از زحمات مدافعان حرم درخارج از مرزها و کیلومترها جلوتر از کشورمان گفت: رهبر انقلاب تشخیص دادند که باید برای حفظ کشور کیلومتر ها جلوتر از کشور دفاع کرد و امروز زحمات این دفاع بر عهده مدافعان حرم و رزمندگان الگو گرفته از عاشورا است .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۳/۲۷
انتخاب اردبیل

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی